Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHundarVilken hundras har du, och varför …
You need to log in to create posts and topics.

Själv har jag en dvärgschnauzer på drygt 3 år som alltid är med på mina löparrundor t.ex.

Vill också höja ett litet varningens finger för blandraser, just för att man faktiskt inte vet vad man får. Det är inte alltid så att de blir en perfekt mix av förä

Jag har en sheltie (L)

Vi tränar i skogen 4-6 dagar i veckan. Gissa om han gillar det livet? 😉

Jag har en 9 år gammal Clumber spaniel som heter Buddy.

Helt underbart charmig, egensinnig och speciell hund (H:)

Hej! Har 3 st Eurasier en helt underbar sällskapshund. En riktig nallebjörn med starka personligheter, ingen är den andra lik. 😉 och dem älskar verkligen att hänga med på det mesta allt från skogspromenader till hotellövernattningar.

Själv har jag en blandras rottwailer/schäfer/jämthund. Har vuxit upp med vorsteh som jag har kört draghund med, och tanken var väl en till sådan. Men sedan fick vi nys av en kollega till min man om en tio månaders valp som skulle tas bort nästa dag- för a

Varför lägger vi inte upp lite bilder på våra kelgrisar?

Jag börjar iaf med min kompis
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_24/18000000-18009999/500x375/18007034.jpg

Vi har två stycken Labradortikar, och som alla hundägare så har vi naturligtvis fått tag på dom charmigaste och goaste hundarna i hela universum! 😉 Den ena tiken (Molly) är en gul Labrador och snart 13år med dåliga höfter, så hon fungerar bara som sällsk

Två¨röda irländare här.....hanen o jag joggar mkt ihop . Trevligare kamrat får man leta efter...hi hi hi. Johan

Jag har en röd dvärgpinscherhanne. Roofer som han heter, blir 3 i februari.
Han mäter 26 cm över havet och väger 4,3kg. Min hankatt Raptor är större än Roofer. Jag är även dagmatte till ännu en DP, en black&tan-kille som är ett år äldre.

Dvärgpinscher

Så Pinschern är inte lika tjusig 😉