Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 19:24Jag har en blandning mellan dobberman och rottweiler. En 55 kilos hane på snart 8 år, som är superfin i temperamentet: lugn, stabil och kelig. Jag ville ha en stor hund som tåler att vara ute i skogen och som inte kräver någon pälsvård. Det är min första
Jag har en blandning mellan dobberman och rottweiler. En 55 kilos hane på snart 8 år, som är superfin i temperamentet: lugn, stabil och kelig. Jag ville ha en stor hund som tåler att vara ute i skogen och som inte kräver någon pälsvård. Det är min första
Quote from Jan Lundquist on 2 November 2007, 15:3055 kg (#) min råtta väger 3 😉
55 kg (#) min råtta väger 3 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 12:17Jag har en Basset Fauve de Bretagne kille som är drygt 5 månader. Jag och sambon köpte honom som både sällskaps och jakthund. Han är super! Vilken vovve! Men dock inte "färdig" än.... Han är på väg in i slyngelåldern... börjat TESTA våra regler... such!
Jag har en Basset Fauve de Bretagne kille som är drygt 5 månader. Jag och sambon köpte honom som både sällskaps och jakthund. Han är super! Vilken vovve! Men dock inte "färdig" än.... Han är på väg in i slyngelåldern... börjat TESTA våra regler... such!
Quote from Jan Lundquist on 3 November 2007, 12:36Trotsåldern ja, det är en härlig ålder men gör man bara likadant varje gång så fattar hundar och ungar rätt snart var gränserna går 🙂
Trotsåldern ja, det är en härlig ålder men gör man bara likadant varje gång så fattar hundar och ungar rätt snart var gränserna går 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 11:00Vi har alltid haft hund...har just nu en kleine Munsterländer som är hur go och tillgiven som helst!
Våra hundar har vi mest till jakt...rådjur och vildsvin.
Vi har alltid haft hund...har just nu en kleine Munsterländer som är hur go och tillgiven som helst!
Våra hundar har vi mest till jakt...rådjur och vildsvin.
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 03:38Har en borderterrier, vi valde den för att vi vill ha en hund med mer driv i än collien vi hade tidigare. Collien var snäll och fin, men ack så tråkig hund. Men borderterriern är en verkligt trevlig ras, och är på alla sätt och vis en bra ras. Hon har bör
Har en borderterrier, vi valde den för att vi vill ha en hund med mer driv i än collien vi hade tidigare. Collien var snäll och fin, men ack så tråkig hund. Men borderterriern är en verkligt trevlig ras, och är på alla sätt och vis en bra ras. Hon har bör
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 16:50Hej
Helt ny medlem, men mångårig hundägare. Har fn 3 st. 9-årig Västgötaspets :-), 6-årig Västgötablandning 😉 + 2-årig Shetland Sheepdog :@. De har helt olika personlighet, men älskar att gå med på prommenader och att träna. Den yngsta är tänkt att bli a
Hej
Helt ny medlem, men mångårig hundägare. Har fn 3 st. 9-årig Västgötaspets :-), 6-årig Västgötablandning 😉 + 2-årig Shetland Sheepdog :@. De har helt olika personlighet, men älskar att gå med på prommenader och att träna. Den yngsta är tänkt att bli a
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 15:07Jag har en Flatcoated retriver tillsammans med sambon, hon följer inte med så mycket på gym, men däremot så får vi ju följa med henne ut 🙂 Riktigt mycke spring i benen har hon, go o glad.
Jag har en Flatcoated retriver tillsammans med sambon, hon följer inte med så mycket på gym, men däremot så får vi ju följa med henne ut 🙂 Riktigt mycke spring i benen har hon, go o glad.
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 09:58Jag har en Irish softcoated wheaten terrier som heter Bosse och är tre år. Innan den hade jag en svart greyhound och innan den hade jag en blandras bestående av collie/spets. Så jag har haft hundar nästan hela mitt liv och tänker fortsätta att ha tills be
Jag har en Irish softcoated wheaten terrier som heter Bosse och är tre år. Innan den hade jag en svart greyhound och innan den hade jag en blandras bestående av collie/spets. Så jag har haft hundar nästan hela mitt liv och tänker fortsätta att ha tills be
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 16:00Hej Alla!
Jag har en blandras på 7 år som är en blandning mellan Schäfer/Dooberman/Rottweiler. När vi skaffade hund (för sju år sedan) funderade vi dels på vad vi skulle ha hunden till, vilket kön det ska vara osv. Då kom det upp tre raser på topplistan o
Hej Alla!
Jag har en blandras på 7 år som är en blandning mellan Schäfer/Dooberman/Rottweiler. När vi skaffade hund (för sju år sedan) funderade vi dels på vad vi skulle ha hunden till, vilket kön det ska vara osv. Då kom det upp tre raser på topplistan o