Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det stämmer att det går åt mycket batteri när gps:en är igång. Och det finns även en hel del andra saker som käkar batteri i Androidlurar men så länge du inte tänker ha med den på något 48-timmars eller liknande ska du nog klara dig bra. 😉 Finns en hel d

@Joakim: Sorry för sent svar, jo jag hade uppdaterat till Android 2.2. Har dock tankat hem den allra senaste versionen av cardiotrainer (släpptes för några dagar sen) och ska prova och se ifall det har blivit bättre (ska prova till och från skolan och lit

>Den verkar dock dra oroväckande mycket batteri i GPS-läge. Det här ska jag undersöka vidare

En iPhone 3GS räcker ung. 2 timmar med en GPS-app igång. Sluuuurp!

eftersom jag allt som oftast springer ensam så vill jag gärna ha mobiltelefon med mig så att jag kan ringa efter hjälp ifall det händer nåt. man kan ramla och stuka foten eller vad som helst och då vill jag inte bli liggandes nånstanns utan att kunna ring

SE X10 mini i bakfickan på byxorna å blåtandsheadsetet fastclippat i t-shirten. funkar kanon!

Om någon bestämt sig för att iPhone är bästa luren att springa med men väntar på den vita 4:an så kolla på det här:

Intressant rapport!
Har laddat hem Cardio trainer och skall kolla in den. Köpte mig en Wildfire med.