Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 11:11@Andreas: Jag som precis uppdaterade till senaste versionen. Jag ska prova på fredag när jag cyklar till jobbet igen. Har du uppdaterat till senaste Android OS (2.2)? Jag använder fortfarande V 2.1.
@Andreas: Jag som precis uppdaterade till senaste versionen. Jag ska prova på fredag när jag cyklar till jobbet igen. Har du uppdaterat till senaste Android OS (2.2)? Jag använder fortfarande V 2.1.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 11:17Mikael: HTC är kända för at ha en bra GPS mottagare, ex. är den mycket bättre än Samsungs nya smartphone. Däremot har Samsungen en grymmare skärm. Jag anänder en HTC Desire och är helt klart den bästa telefonen till dags.
Mikael: HTC är kända för at ha en bra GPS mottagare, ex. är den mycket bättre än Samsungs nya smartphone. Däremot har Samsungen en grymmare skärm. Jag anänder en HTC Desire och är helt klart den bästa telefonen till dags.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 11:43Stina, jag har givetvis telefonen i en plastpåse på löprundorna. Frågan är mer hur tålig den är för att skumpas runt med. I min senaste Ericssonlur lossnade vibratormotorn och kortslöt hela telefonen invändigt.
Stina, jag har givetvis telefonen i en plastpåse på löprundorna. Frågan är mer hur tålig den är för att skumpas runt med. I min senaste Ericssonlur lossnade vibratormotorn och kortslöt hela telefonen invändigt.
Quote from Jan Lundquist on 2 September 2010, 13:03Aha Micke. Där skiljer vi nog oss åt en del 😀 så då kan jag tyvärr inte assistera längre! Men jag skulle nog i så fall gå på en typ Hajfenan!
Aha Micke. Där skiljer vi nog oss åt en del 😀 så då kan jag tyvärr inte assistera längre! Men jag skulle nog i så fall gå på en typ Hajfenan!
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 16:33Man borde väl kunna dra igång 3-4 löpar-appar samtidigt och sen spring typ 10 varv på en löparbana. Sen får man jämföra vilken som är mest noggrann.
Ingen som har gjort det.
Min kompis som oxå sprang Midnattsloppet använde sig av Runstar men även den v
Man borde väl kunna dra igång 3-4 löpar-appar samtidigt och sen spring typ 10 varv på en löparbana. Sen får man jämföra vilken som är mest noggrann.
Ingen som har gjort det.
Min kompis som oxå sprang Midnattsloppet använde sig av Runstar men även den v
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 08:48Använder Nokia 5800. Inte lika fancy (och inte lika dyr) som de nya smartlurarna men bra musikspelare (med vollym/skip -funktion på den ingående headsetssladden), dessutom funkar Sportstracker bra. Har haft den i tightsbakfickan i ett år utan problem men
Använder Nokia 5800. Inte lika fancy (och inte lika dyr) som de nya smartlurarna men bra musikspelare (med vollym/skip -funktion på den ingående headsetssladden), dessutom funkar Sportstracker bra. Har haft den i tightsbakfickan i ett år utan problem men
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 19:58En HTC Wildfire har inhandlats. Jag gick på kompisrekommendationer och större skärm med multi-touch jmf med Xperia Minin. Återkommer med recension.
En HTC Wildfire har inhandlats. Jag gick på kompisrekommendationer och större skärm med multi-touch jmf med Xperia Minin. Återkommer med recension.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 20:25Mobilen ska man kunna ringa med...endast. Så köp en skitlur, med kontantkort.
Resten, alltså GPS, pulsmätning, fotpod, kamera eller vad man nu har för någonting kan vara av bättre kvalitet.
Mobilen ska man kunna ringa med...endast. Så köp en skitlur, med kontantkort.
Resten, alltså GPS, pulsmätning, fotpod, kamera eller vad man nu har för någonting kan vara av bättre kvalitet.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 22:06Håller med Totteman.
Rätt sak på rätt plats till rätt uppgift. En enkel lur att ringa med. Ska du mäta puls, löpsträcka, tid och annat träningsrelaterat: skaffa en pulsklocka/GPS. Som tål träning och fukt och har lämpliga funktioner för att mäta ditt pas
Håller med Totteman.
Rätt sak på rätt plats till rätt uppgift. En enkel lur att ringa med. Ska du mäta puls, löpsträcka, tid och annat träningsrelaterat: skaffa en pulsklocka/GPS. Som tål träning och fukt och har lämpliga funktioner för att mäta ditt pas
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 08:45Har kommer en första rapport från initiala erfarenheter av HTC Wildfire.
Jag laddade ned några GPS/träningsappar till telefonen och tog med den ut på en svampplockningsrunda i skogen i går em. Hade också min Garmin FR-305:a med som referens.
En första a
Har kommer en första rapport från initiala erfarenheter av HTC Wildfire.
Jag laddade ned några GPS/träningsappar till telefonen och tog med den ut på en svampplockningsrunda i skogen i går em. Hade också min Garmin FR-305:a med som referens.
En första a