Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För att lyssna på musik och för att kunna ringa om något händer? 😉

Ffa långpass är det rätt skönt med mobil med sig. senast jag hade nytta av mobilen var i mars. Jag undvek medvetet cykelvägar på hela 6 mila passet p g a det skarpa grus man fått för sig behövs på cykelvägar, förutom när jag närmade mig hemmet och tänkte

Man ska ha med sig extraslang tycker jag lärdomen är!

Håller med Örjan: varför mobil med på löppasset? På cykelpass OK för annars kan det bli en lååång promenad hem. Annars är det minsta möjliga last som gäller på löppasset. Nyckeln hem hänger på ett "hemligt "ställe och naturens musik duger gott.

Jag måste ha musik när jag springer. Annars blir jag störd av mitt eget flåsande. Jag börjar tänka på hur jag låter för omvärlden och glömmer att det är träning jag håller på med. 😉

Jag tycker det är roligare att springa med mobilen. Appen Cardio trainers speaker har en förförisk röst som talar om för mig hur fort och långt jag sprungit 🙂

Har en HTC Desire i fickan med mig på joggingturerna. Kör appen cardiotrainer som loggar via gps och har en massa andra funktioner. Kör även musik. Tycker den är underbar än så länge..

Jag har med min Iphone i ett sportswrap på armen, funkar bra och jag har laddat ner stegräknarapp som funkar helt OK och nu en GPSapp som jag inte hunnit testa men fick tips om den av en kompis som sade att den skulle funka. Har med mobilen för det mesta,

Jag kör med SE X10 mini när jag väl väljer att ha mobilen med. En uppsjö av androidprogram att välja på vid träning plus att den väger nästan hälften jämfört med en Iphone 😀

Min Sony Ericsson W995 är klockren! Bra musikspelare, GPS med träningsprogram, Stegräknare och tålig. Klockren att ha med sig på löppassen.