Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 13:38Åskar, jag tror att du ska ut till Motorgården på lördag och köra intervaller.
Eller hur?
BILD:http://www.rocknytt.net/images/stories/Artikelbilder_480x320_Festivaler/Festivaler_2012/Angerville_2012/angerville-2012.jpg
Åskar, jag tror att du ska ut till Motorgården på lördag och köra intervaller.
Eller hur?
BILD:http://www.rocknytt.net/images/stories/Artikelbilder_480x320_Festivaler/Festivaler_2012/Angerville_2012/angerville-2012.jpg
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:53Tycker du jag behöver avreagerar mig ? !..!_(x,x)_!..!
Tycker du jag behöver avreagerar mig ? !..!_(x,x)_!..!
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 15:01Om du nu redan kör 2 intervallpass per vecka blir min motfråga varför du inte som komplement lägger till långpass & bygger lite mer på det aeroba huset? Det är just kombinationen snabbhet + uthållighet som ger snabbhetsuthållighet.
Om du nu redan kör 2 intervallpass per vecka blir min motfråga varför du inte som komplement lägger till långpass & bygger lite mer på det aeroba huset? Det är just kombinationen snabbhet + uthållighet som ger snabbhetsuthållighet.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 15:21Om det är något som man ska anamma från vårt grannland så är det mängd och långpass.
Om det är något som man ska anamma från vårt grannland så är det mängd och långpass.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 15:26Åskar, tänkte du kunde köra uppvärmningsjogg dit och sen 6x4min intervaller med ståvila+ölhävning.
Sen är du redo för moshpiten på Angerville och till sist nerjogg hem på natten..
OK? 😉
Åskar, tänkte du kunde köra uppvärmningsjogg dit och sen 6x4min intervaller med ståvila+ölhävning.
Sen är du redo för moshpiten på Angerville och till sist nerjogg hem på natten..
OK? 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 15:33Det kanske är ett bra formtoppningskoncept inför SM!
Kanske finns norska studier inom området?
Det kanske är ett bra formtoppningskoncept inför SM!
Kanske finns norska studier inom området?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 15:38Säkert!
Jag träffade några norrbaggar på både Sweden Rock och Roskilde i somras.
Det verkade ha fullt upp med att studera ståvila+ölhävning iaf.
Säkert!
Jag träffade några norrbaggar på både Sweden Rock och Roskilde i somras.
Det verkade ha fullt upp med att studera ståvila+ölhävning iaf.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 17:31Min plan mitt träningsupplägg har varit att blanda vo max/snabbet med distans. Det är också så att om jag kör intervaller behöver jag inte tänka så mycket på hastigheten när jag kör distans.
Provade backe igår, tidtagaruret lade av men tror det blev ca 1.
Min plan mitt träningsupplägg har varit att blanda vo max/snabbet med distans. Det är också så att om jag kör intervaller behöver jag inte tänka så mycket på hastigheten när jag kör distans.
Provade backe igår, tidtagaruret lade av men tror det blev ca 1.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 20:52Jag tycker att backträning ger mig mest!?
Bruckar köra exempel: Uppvärmning jogga en kilometer. Sedan en backe ca 200 meter går först uppe tre gånger och joggar lätt nere. Sedan springer nära mjölksyrenivå upp tio gånger och joggar ner lätt mellan interv
Jag tycker att backträning ger mig mest!?
Bruckar köra exempel: Uppvärmning jogga en kilometer. Sedan en backe ca 200 meter går först uppe tre gånger och joggar lätt nere. Sedan springer nära mjölksyrenivå upp tio gånger och joggar ner lätt mellan interv
Quote from Elias Engqvist on 29 August 2012, 22:27Håller med, jag springer backar i terrängen så ofta det går. Absolut bästa träningen för att den är så allsidig!
Håller med, jag springer backar i terrängen så ofta det går. Absolut bästa träningen för att den är så allsidig!