Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 15:43@ Oskar L
uppför+nedförsintervaller, hur menar du då? Springer du fort uppför och ännu fortare nerför (eller kortare?). Vila i förhållande till arbete (i tid)? Hur långa arbetssträckor?
@ Oskar L
uppför+nedförsintervaller, hur menar du då? Springer du fort uppför och ännu fortare nerför (eller kortare?). Vila i förhållande till arbete (i tid)? Hur långa arbetssträckor?
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 16:36Björn >> Jag körde fort upp och full sula utför - Det får inte vara för brant backe.
Vid det tillfället körde jag 5x4min: 2min. Och då hade jag en backe på skogsväg som tog ca 2,5min och sen vände jag nedför tills klockan pep efter 4min totalt(ca 1,5min n
Björn >> Jag körde fort upp och full sula utför - Det får inte vara för brant backe.
Vid det tillfället körde jag 5x4min: 2min. Och då hade jag en backe på skogsväg som tog ca 2,5min och sen vände jag nedför tills klockan pep efter 4min totalt(ca 1,5min n
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 15:53Hej!
Fint med alla tips. Jag lyckades inte riktigt med min 5km sub 20 mål. Kanske jag inte tränat ordentligt men...sanningen är att jag blev väldigt spänd, jag gör bara ett 5km lopp per år, så första km gick fort och drog mycket mer kraft än nödvändigt så
Hej!
Fint med alla tips. Jag lyckades inte riktigt med min 5km sub 20 mål. Kanske jag inte tränat ordentligt men...sanningen är att jag blev väldigt spänd, jag gör bara ett 5km lopp per år, så första km gick fort och drog mycket mer kraft än nödvändigt så
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 17:11Juhani, kul med någon i samma ålder och du har något bättre resultat än 20 på 5. Stimulerande:)
Juhani, kul med någon i samma ålder och du har något bättre resultat än 20 på 5. Stimulerande:)
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 02:09Magnus! Jag har faktiskt tränat och tävlat intensivt redan 4-5 år. Men jag klarade inte heller 20 min sedan sex år sedan. ;-). Och har haft upp och ner gångar. Men ska springa så länge benen bär mig i fortsättning. Har fastnat i löpning! Det är en stor d
Magnus! Jag har faktiskt tränat och tävlat intensivt redan 4-5 år. Men jag klarade inte heller 20 min sedan sex år sedan. ;-). Och har haft upp och ner gångar. Men ska springa så länge benen bär mig i fortsättning. Har fastnat i löpning! Det är en stor d