Quote from Elias Engqvist on 17 March 2013, 09:29Oscar, dels funkar ditt resonemang (vad gäller ljud o ljus) bara då det kommer bilar relativt sällan inte då det är ständig trafik från båda håll, dels är det jobbigt att springa baklänges för att se om bilen som kommer just nu håller ut för dig.
K-G, ä
Oscar, dels funkar ditt resonemang (vad gäller ljud o ljus) bara då det kommer bilar relativt sällan inte då det är ständig trafik från båda håll, dels är det jobbigt att springa baklänges för att se om bilen som kommer just nu håller ut för dig.
K-G, ä
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 20:31Skulle aldrig få för mig att springa på en väg med ett E framför siffran, finns en anledning till att det är förbjudet att vistas på dessa vägar om man färdas under 50 km i timmen där de är korrekt utbyggda, det vill säga motorvägsklassade.
Hävdar fortfa
Skulle aldrig få för mig att springa på en väg med ett E framför siffran, finns en anledning till att det är förbjudet att vistas på dessa vägar om man färdas under 50 km i timmen där de är korrekt utbyggda, det vill säga motorvägsklassade.
Hävdar fortfa
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 13:36Håller med Niklas + alla andra vägar med mycken trafik.
Mindre vägar, mindre trafik, men också smalare. Då bör man tänka efter före innan man rundar en nollsiktskurva.
Christer. De ställen jag tänker på är nere i alperna främst. Nära där jag brukar b
Håller med Niklas + alla andra vägar med mycken trafik.
Mindre vägar, mindre trafik, men också smalare. Då bör man tänka efter före innan man rundar en nollsiktskurva.
Christer. De ställen jag tänker på är nere i alperna främst. Nära där jag brukar b
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 12:52Har för mig att det står i någon trafikförordning eller liknande att det rekommenderas att man vid delad gång/cykelbana ska hålla till vänster för fotgängare och höger för cyklister.
Vilket iofs leder till att det kan bli intressanta flaskhalsar men ja..
Har för mig att det står i någon trafikförordning eller liknande att det rekommenderas att man vid delad gång/cykelbana ska hålla till vänster för fotgängare och höger för cyklister.
Vilket iofs leder till att det kan bli intressanta flaskhalsar men ja..