Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 14:2760,1 nästa år.
60,1 nästa år.
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2009, 14:54Tänkte bara berätta att varje gång den där rubriken fladdrar förbi så ser jag "Vilken tid gör jag om 400 år?"
🙂
Tänkte bara berätta att varje gång den där rubriken fladdrar förbi så ser jag "Vilken tid gör jag om 400 år?"
🙂
Quote from ellen olsson on 24 October 2009, 15:15Vad tror du själv, Christer?
Vad tror du själv, Christer?
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 15:31Fantomen borde veta.
Fantomen borde veta.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 16:10Oj, vad optimistiska ni är! 59 sekunder IDAG verkar svårt. Av nån anledning verkar jag inte kunna springa mycket fortare även om jag har utvilade ben. Nu var det förra sommaren jag gjorde min snabbaste 200-ing, så i dagsläget kanske 70 sekunder är mer
Oj, vad optimistiska ni är! 59 sekunder IDAG verkar svårt. Av nån anledning verkar jag inte kunna springa mycket fortare även om jag har utvilade ben. Nu var det förra sommaren jag gjorde min snabbaste 200-ing, så i dagsläget kanske 70 sekunder är mer
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2009, 17:01Om fyrahundra år gör jag alla distanser på oändligt antal sekunder! Exakt!
Om fyrahundra år gör jag alla distanser på oändligt antal sekunder! Exakt!
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 17:17Fyrtal i 5:or eller 56:78.
Hur? Enkelt.
400 meter är den längsta enkla kortdistansen.Man håller jämn fart från början = max.
Att hela tiden ligga på säg 90% är svårare.100% = skitenkelt.
Om man sedan vill förbättra sig så ger man 100% första 100,
se
Fyrtal i 5:or eller 56:78.
Hur? Enkelt.
400 meter är den längsta enkla kortdistansen.
Man håller jämn fart från början = max.
Att hela tiden ligga på säg 90% är svårare.
100% = skitenkelt.
Om man sedan vill förbättra sig så ger man 100% första 100,
se
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 18:18Du måste träna styrka/spänst, löpteknik och mjölksyretålighet för att bli snabb. Inte bara springa en massa distans o hoppas att det går fortare!
Du måste träna styrka/spänst, löpteknik och mjölksyretålighet för att bli snabb. Inte bara springa en massa distans o hoppas att det går fortare!
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 18:27Som jag ser det måste du satsa på att träna snabbhet och sprintuthållighet. Att sluta styrketräna tror jag inte är en bra idé, men det kan vara en värt att fundera på hur du styrketränar. Det ska ju vara med syftet att bli snabb, d.v.s. explosiv. Sprintut
Som jag ser det måste du satsa på att träna snabbhet och sprintuthållighet. Att sluta styrketräna tror jag inte är en bra idé, men det kan vara en värt att fundera på hur du styrketränar. Det ska ju vara med syftet att bli snabb, d.v.s. explosiv. Sprintut
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 18:33Givetvis går det fortare med bara mängd.
Givetvis går det fortare ju mer man springer.
Givetvis går det fortare vad man än tränar - nästan.
Styrketräning utan vikter kan jag köpa. Nästan.En blandning av olika distanser + idrotter är inte fel.
Dock, vil
Givetvis går det fortare med bara mängd.
Givetvis går det fortare ju mer man springer.
Givetvis går det fortare vad man än tränar - nästan.
Styrketräning utan vikter kan jag köpa. Nästan.
En blandning av olika distanser + idrotter är inte fel.
Dock, vil