Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 21:49K-G har alltid rätt....konstigt nog??????;);)
K-G har alltid rätt....konstigt nog??????;);)
Quote from ellen olsson on 25 October 2009, 21:51Christer: Det skadar inte att korrekturläsa. Det du skrivit m.a.p. vad som är långsammare är en smula förvirrande... 🙂
Christer: Det skadar inte att korrekturläsa. Det du skrivit m.a.p. vad som är långsammare är en smula förvirrande... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 00:19Tack Kjell.
Enligt vissa har jag ju alltid fel.
Kanonbra med båda ytterligheterna, då kanske jag hamnar däremellan.: eller . eller ,
Kul resonemang som ibland kommer upp.Christer förstod jag, men den senaste vem det nu var som inte förstod förstod ja
Tack Kjell.
Enligt vissa har jag ju alltid fel.
Kanonbra med båda ytterligheterna, då kanske jag hamnar däremellan.
: eller . eller ,
Kul resonemang som ibland kommer upp.
Christer förstod jag, men den senaste vem det nu var som inte förstod förstod ja
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2009, 08:15Haha, Fredrik, Andreas, KG - jag ändrade mitt snurriga inlägg ovan måste ha varit lite trött!
Inte för att det spelar nån roll - men iaf!Det står "Edit:" nu.
Haha, Fredrik, Andreas, KG - jag ändrade mitt snurriga inlägg ovan måste ha varit lite trött!
Inte för att det spelar nån roll - men iaf!
Det står "Edit:" nu.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 08:20Tack Christer! Jag kunde knappt somna igår för att jag läste ditt inlägg om och om igen och fattade inkentinken!
Jag tänkte att det där är väl nåt som ni matematiker förstår. Själv tänker jag bara såhär: det finns INGEN som springer 400 meter på 57 minut
Tack Christer! Jag kunde knappt somna igår för att jag läste ditt inlägg om och om igen och fattade inkentinken!
Jag tänkte att det där är väl nåt som ni matematiker förstår. Själv tänker jag bara såhär: det finns INGEN som springer 400 meter på 57 minut
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 19:52hahaha ja det blev rörigt det där, och allt för en liten, liten detalj!! men det bjuder vi på, eller hur?
hahaha ja det blev rörigt det där, och allt för en liten, liten detalj!! men det bjuder vi på, eller hur?
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2009, 21:55Vi ska väl ha roligt även framför datorn!?!
Vi ska väl ha roligt även framför datorn!?!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 07:26För bakom datorn är det ju alltid roligt.
För bakom datorn är det ju alltid roligt.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 09:09Utan dator är det ännu roligare, så nu går jag ut och sågar ned träd i en alpsluttning i flödande solsken.
Skall nog kunna göra bort mig där också. ( 56:78 )
Tur man är gammal och har passerat 1000:e misstaget med råge.
Utan dator är det ännu roligare, så nu går jag ut och sågar ned träd i en alpsluttning i flödande solsken.
Skall nog kunna göra bort mig där också. ( 56:78 )
Tur man är gammal och har passerat 1000:e misstaget med råge.
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2009, 09:18Se upp så du inte får trädet i huvudet!
Se upp så du inte får trädet i huvudet!