Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:05Jag vet inte hur mycket åldern är emot mig och det faktum att jag aldrig tränat med flås förut, men visst vill jag klara milen på 1 timme.
Jag vet inte hur mycket åldern är emot mig och det faktum att jag aldrig tränat med flås förut, men visst vill jag klara milen på 1 timme.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:0766,42 min
66,42 min
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:20Åldern är INTE emot dig. Om nåt så är den väl FÖR dig 🙂
Åldern är INTE emot dig. Om nåt så är den väl FÖR dig 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:22Lena (t+)
Lena (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 12:41om du bor i Stockholm eller i närheten så tycker jag att du ska ta din examen under Hässelbyloppet som är en trevlig tävling. 🙂
om du bor i Stockholm eller i närheten så tycker jag att du ska ta din examen under Hässelbyloppet som är en trevlig tävling. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 12:45Ta examen lät som en kul idé. Jag funderar på nåt lopp i Linköping med omnejd. Bra sporre. Jag har några motionslopp på cykel också som jag ser fram emot.
Ta examen lät som en kul idé. Jag funderar på nåt lopp i Linköping med omnejd. Bra sporre. Jag har några motionslopp på cykel också som jag ser fram emot.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 13:02Du är ung än. Du kommer vara nere på 61-62 min om ett år.
Du är ung än. Du kommer vara nere på 61-62 min om ett år.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 13:05Nyfiken - vilka cykellopp?
Nyfiken - vilka cykellopp?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 13:11Mjölnaren och Roxen runt tex. Tjejvättern är jag visst anmäld till också...
Mjölnaren och Roxen runt tex. Tjejvättern är jag visst anmäld till också...
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 14:58Susse: Jag är 1 år yngre än vad du är. Jag klarade av att springa 1 mil på 65 min första gången jag testade och det var på Midnattsloppet. Då hade jag bara kutat sen i mars i år och det var ju i augusti. Så på ett år (om du klarar dig från skador) så tror
Susse: Jag är 1 år yngre än vad du är. Jag klarade av att springa 1 mil på 65 min första gången jag testade och det var på Midnattsloppet. Då hade jag bara kutat sen i mars i år och det var ju i augusti. Så på ett år (om du klarar dig från skador) så tror