Quote from Elias Engqvist on 20 October 2009, 15:04Jag är 28 år äldre än du och sprang i våras milen på 49:50 så jag tror att det finns hopp!
Jag är 28 år äldre än du och sprang i våras milen på 49:50 så jag tror att det finns hopp!
Quote from Fredric Lagerström on 20 October 2009, 15:10Ja, hoppet lär ju vara det sista som lämnar oss. 😀
Ja, hoppet lär ju vara det sista som lämnar oss. 😀
Quote from Jan Lundquist on 20 October 2009, 15:46När jag i 40-årskrisens tecken förra året bestämde mig för att börja löpa modifierade jag ett program från I form.
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=1010 Det är från nästan noll till att klara 1 mil på en timme efter 16 veckor. De
När jag i 40-årskrisens tecken förra året bestämde mig för att börja löpa modifierade jag ett program från I form.
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=1010 Det är från nästan noll till att klara 1 mil på en timme efter 16 veckor. De
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 17:01Om du jämför med mig...
Ålder: 32 år
Vikt: 75 kg
Längd: 173 cm
10 km: Springer på 65 minuter
Tränar: Två-tre ggr i veckanÖvrigt: Diskbråcksopererad och har psoriasisartrit dvs har oftast inflammation i minst en led
Jag räknar iskallt med att springa m
Om du jämför med mig...
Ålder: 32 år
Vikt: 75 kg
Längd: 173 cm
10 km: Springer på 65 minuter
Tränar: Två-tre ggr i veckan
Övrigt: Diskbråcksopererad och har psoriasisartrit dvs har oftast inflammation i minst en led
Jag räknar iskallt med att springa m
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 17:06Jag tror att du klarar lätt runt 50 minuter på milen. Tränar man 3 dagar i veckan, så är det absolut inga problem.
LYCKA TILL ! 😉
Jag tror att du klarar lätt runt 50 minuter på milen. Tränar man 3 dagar i veckan, så är det absolut inga problem.
LYCKA TILL ! 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 19:49Tror också på runt 1h 10 min. Men du får nog öka på löpträningen lite. Tittade i din kalender 90 dagar och enbart löpning, ganska glest blev det 😉
Icke har du åldern emot dig. Började själv löpträna som 48-åring och efter 2 år Midnattsloppet på 55 min!
Tror också på runt 1h 10 min. Men du får nog öka på löpträningen lite. Tittade i din kalender 90 dagar och enbart löpning, ganska glest blev det 😉
Icke har du åldern emot dig. Började själv löpträna som 48-åring och efter 2 år Midnattsloppet på 55 min!
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 20:36Du kan springa Blodomloppet i Linköping i vår.
Om du håller igång under vintern. Hur fort du klarar, ja det är en annan femma.
65 min definitivt. 50-60, beror lite på. Min erfarenhet är att det inte gått så fort, men jag är äldre också och har absolut int
Du kan springa Blodomloppet i Linköping i vår.
Om du håller igång under vintern. Hur fort du klarar, ja det är en annan femma.
65 min definitivt. 50-60, beror lite på. Min erfarenhet är att det inte gått så fort, men jag är äldre också och har absolut int
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:0880 min
80 min
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:34om ett år... alltså efter hela nästa sommarsäsong, då tror jag på 55 minuter förutsatt att du joggar minst en gång i veckan hela vintern också, sen 3 ggr i veckan vår och sommar.
55 minuter är mitt mål också, jag är 39 år gammal, 160 lång vikt 64 kg. Aldr
om ett år... alltså efter hela nästa sommarsäsong, då tror jag på 55 minuter förutsatt att du joggar minst en gång i veckan hela vintern också, sen 3 ggr i veckan vår och sommar.
55 minuter är mitt mål också, jag är 39 år gammal, 160 lång vikt 64 kg. Aldr
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:15Sub 60 absolut!( Definitivt efter att ha läst Davids tips...bra jobbat David...hehe);)
Sub 60 absolut!( Definitivt efter att ha läst Davids tips...bra jobbat David...hehe);)