Quote from Guest on 19 February 2012, 21:44Försöker att hitta något som triggar varje pass till att bli bra. Springa långsamt, hög stegfrekvens, jämna intervaller etc etc. Idag hade jag tre mål. Inte ett slag över Al puls, stark bål trots att jag var trött i rygg och mage sen gårdagens tävling och
Försöker att hitta något som triggar varje pass till att bli bra. Springa långsamt, hög stegfrekvens, jämna intervaller etc etc. Idag hade jag tre mål. Inte ett slag över Al puls, stark bål trots att jag var trött i rygg och mage sen gårdagens tävling och
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 21:54Hur långt jag (minst) skall springa. Ungefärlig fart. Sen så får det bli som det blir.
Hur långt jag (minst) skall springa. Ungefärlig fart. Sen så får det bli som det blir.
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 22:08Förbättra bålstyrka genom diverse skivstångsövningar. Träna fettförbränning och lokal aerob kapacitet i främst lår- och sätesmuskulatur. Samt 4e målsättning att somna tidigt... Nattinatt
Det är viktigt att veta varför man tränar ett visst pass för att få
Förbättra bålstyrka genom diverse skivstångsövningar. Träna fettförbränning och lokal aerob kapacitet i främst lår- och sätesmuskulatur. Samt 4e målsättning att somna tidigt... Nattinatt
Det är viktigt att veta varför man tränar ett visst pass för att få
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 08:23Jag tror också målbilder är viktigt för att få kvalité på träningen. Själv känns det sådär just nu, blev akut opererad för 2½ vecka sedan och har börjat så smått igen efter det nu... Gud så segt att få nöja sig med 30 minuters promenad eller lite crosstra
Jag tror också målbilder är viktigt för att få kvalité på träningen. Själv känns det sådär just nu, blev akut opererad för 2½ vecka sedan och har börjat så smått igen efter det nu... Gud så segt att få nöja sig med 30 minuters promenad eller lite crosstra
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 08:53Jag har massor av delmål och långsiktiga mål. Milen på en timme innan sommarsäsongen, klara av en halvmara till hösten, träna bort smärtan i mina knän, bli av med mjölksyran i mina armar när jag springer (ja.. det är skumt), bygga magerygg muskler så jag
Jag har massor av delmål och långsiktiga mål. Milen på en timme innan sommarsäsongen, klara av en halvmara till hösten, träna bort smärtan i mina knän, bli av med mjölksyran i mina armar när jag springer (ja.. det är skumt), bygga magerygg muskler så jag
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 09:56Vila 😉
Vila 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 10:23Att få mjölksyra i sina armar vid högintensiv löpning är riktigt bra! Det tyder på att kroppen delar ut nedbrytning av mjölksyra effektivt till hela kroppen! Så träna inte bort det 🙂 Dagens mål är som Anders >> Vila 🙂
Att få mjölksyra i sina armar vid högintensiv löpning är riktigt bra! Det tyder på att kroppen delar ut nedbrytning av mjölksyra effektivt till hela kroppen! Så träna inte bort det 🙂 Dagens mål är som Anders >> Vila 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 10:26Men Oscar, jag har alltid mjölksyra i armarna.. och mycket sällan i resten av kroppen. Detta trots att jag medvetet tänker på att sänka axlar, slappna av osv osv. Jag kan springa med vikter i händerna och jag får lika mycket mjölksyra som om jag springer
Men Oscar, jag har alltid mjölksyra i armarna.. och mycket sällan i resten av kroppen. Detta trots att jag medvetet tänker på att sänka axlar, slappna av osv osv. Jag kan springa med vikter i händerna och jag får lika mycket mjölksyra som om jag springer
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 11:23Idag är det 1 060 meter under 10 minuter som gäller.........!
Idag är det 1 060 meter under 10 minuter som gäller.........!
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 11:49Blev förskyld innan helgen så dricka, äta och sova för att komma på fötter så snabbt som möjligt är både medicin och mål. Vilopuls lör 58, sön 50 mån 42 så det går åt rätt. Under 40 i morgon?
Blev förskyld innan helgen så dricka, äta och sova för att komma på fötter så snabbt som möjligt är både medicin och mål. Vilopuls lör 58, sön 50 mån 42 så det går åt rätt. Under 40 i morgon?