Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 13:27Att lokalisera små asfaltsplättar mellan isiga knölar och blöta slaskpartier och hålla mig på benen däremellan. Under tiden skall jag försöka lista ut vem mördaren är i den ljudbok jag lyssnar på.
Att lokalisera små asfaltsplättar mellan isiga knölar och blöta slaskpartier och hålla mig på benen däremellan. Under tiden skall jag försöka lista ut vem mördaren är i den ljudbok jag lyssnar på.
Quote from Elias Engqvist on 20 February 2012, 13:59Kjell, lycka till! Jag tror du grejar det!
Själv ska jag ta lite lugn jogging och sen lite löpstyrke-pass. Lugn inledning efter en vecka med konstiga nästan-sjuk-symptom!
Kjell, lycka till! Jag tror du grejar det!
Själv ska jag ta lite lugn jogging och sen lite löpstyrke-pass. Lugn inledning efter en vecka med konstiga nästan-sjuk-symptom!
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 18:14Aj, aj ...Christer det där sista lät inte bra....!!? Frugan å jag har nog tagit oss ut ur den värsta flunsa-djungeln just nu å ref rapporterna så ska det gälla bara fem till sju dagar...men det är ena djävla långa dagar...??!! Vi ligger å sover runt om i
Aj, aj ...Christer det där sista lät inte bra....!!? Frugan å jag har nog tagit oss ut ur den värsta flunsa-djungeln just nu å ref rapporterna så ska det gälla bara fem till sju dagar...men det är ena djävla långa dagar...??!! Vi ligger å sover runt om i
Quote from Elias Engqvist on 20 February 2012, 22:24Kröp du?
Kröp du?
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 18:20Nästan.!!!!...men då hade de gått ännu långsammare! Femte dagen å dom säger att den går över på fem till sju dagar å är man vältränad så går det fortare...så nu vet man att man inte är vältränad längre......får väl riva den där nomineringen då....hehehehe
Nästan.!!!!...men då hade de gått ännu långsammare! Femte dagen å dom säger att den går över på fem till sju dagar å är man vältränad så går det fortare...så nu vet man att man inte är vältränad längre......får väl riva den där nomineringen då....hehehehe
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 18:29Att göra dom där förbaskade utfallen och tåhävningarna och lära mig tycka om dom. Det börjar bli lättare då jag numera lagt in en "styrketräningsplaylist" som peppar mig till tusen och gör livet lite mer rosa när jag står där o pinar mina pinnar till ben.
Att göra dom där förbaskade utfallen och tåhävningarna och lära mig tycka om dom. Det börjar bli lättare då jag numera lagt in en "styrketräningsplaylist" som peppar mig till tusen och gör livet lite mer rosa när jag står där o pinar mina pinnar till ben.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 21:12Idag var målsättningarna två: en timmes löpning i anständigt tempo samt att hålla mig på fötterna trots vansinnigt halt underlag (apropå diskussionen löpa ute eller på löpband...). Lyckades ganska bra med det första målet och hundraprocentigt med det andr
Idag var målsättningarna två: en timmes löpning i anständigt tempo samt att hålla mig på fötterna trots vansinnigt halt underlag (apropå diskussionen löpa ute eller på löpband...). Lyckades ganska bra med det första målet och hundraprocentigt med det andr
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 21:23Att springa den första tusingen i 4:00-fart och de resterande 5 tusingarna i 3:50-fart.
Att springa den första tusingen i 4:00-fart och de resterande 5 tusingarna i 3:50-fart.
Quote from Elias Engqvist on 21 February 2012, 21:56Att sitta hemma trots att mina polare sprang 15s-intervaller.
Ont i foten 🙁 🙁 🙁
Att sitta hemma trots att mina polare sprang 15s-intervaller.
Ont i foten 🙁 🙁 🙁
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 21:58Att hitta löparglädjen igen, efter nästan två månaders uppehåll då man är tillbaks på noll!
Ps. Jag fann den... (V) Ds.
Att hitta löparglädjen igen, efter nästan två månaders uppehåll då man är tillbaks på noll!
Ps. Jag fann den... (V) Ds.