Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 22:15Skidtävling, att köra 15km i jämt tempo och att ligga på hela vägen. Check!
Skidtävling, att köra 15km i jämt tempo och att ligga på hela vägen. Check!
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 22:18Att ta mig till jobbet utan att ramla och slå mig fördärvad. Klarade det (t+)
Att ta mig till jobbet utan att ramla och slå mig fördärvad. Klarade det (t+)
Quote from Elias Engqvist on 22 February 2012, 23:09Att göra som tränaren sa på simträningen. Det lyckades rätt bra - tycker jag själv!
Att göra som tränaren sa på simträningen. Det lyckades rätt bra - tycker jag själv!
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 13:46Dagens mål är att komma ut och springa för första gången på över 3 veckor - en sällan skådad sjukdomskavalkad hos oss i februari:( Satsar på runt 6 km i lugnt tempo medan lillkillen är på innebandy. Två timmar kvar tills vi ska åka, hoppas vi är friska så
Dagens mål är att komma ut och springa för första gången på över 3 veckor - en sällan skådad sjukdomskavalkad hos oss i februari:( Satsar på runt 6 km i lugnt tempo medan lillkillen är på innebandy. Två timmar kvar tills vi ska åka, hoppas vi är friska så
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 14:46Att göra en löpande okulärbesiktning av vårstatusen på Södermalm. Strax över milen visade att Södermälarstand, Årstavikens Södermalmssida och Norra Hammarbyhamnen får med beröm godkänt. Reimersholmes strandstig får betyget otjänligt. Där gick inte ens att
Att göra en löpande okulärbesiktning av vårstatusen på Södermalm. Strax över milen visade att Södermälarstand, Årstavikens Södermalmssida och Norra Hammarbyhamnen får med beröm godkänt. Reimersholmes strandstig får betyget otjänligt. Där gick inte ens att
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 14:46Solen har stekt undan all snö och is på Gutavallen så målet var att få lite skön fartkänsla, och fokusera på tekniken, på årets första banpass! 2*5*400m @ca 3:20-fart. Det gick vägen: 1:21-1:17-1:18-1:20-1:22, två minuter joggvila och 1:19-1:19-1:19-1:18
Solen har stekt undan all snö och is på Gutavallen så målet var att få lite skön fartkänsla, och fokusera på tekniken, på årets första banpass! 2*5*400m @ca 3:20-fart. Det gick vägen: 1:21-1:17-1:18-1:20-1:22, två minuter joggvila och 1:19-1:19-1:19-1:18
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 16:121. Genomföra Vinterutmaningen på min ordinarie bana nu när skidspåret har töat bort.
2. Kolla hur mycket is det är i spåret. Ca 75% av Björnöns 10 km är is. Går inte att springa utan dubbar.
3. Genomföra ett första längre pass efter två veckors tränings
1. Genomföra Vinterutmaningen på min ordinarie bana nu när skidspåret har töat bort.
2. Kolla hur mycket is det är i spåret. Ca 75% av Björnöns 10 km är is. Går inte att springa utan dubbar.
3. Genomföra ett första längre pass efter två veckors tränings
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 16:364 km ute i kylan... Brukar inte visa mig ute när det är kallare än tio plus.
Nu känns det grymt bra!! 🙂 styrka står på kvällens schema.
4 km ute i kylan... Brukar inte visa mig ute när det är kallare än tio plus.
Nu känns det grymt bra!! 🙂 styrka står på kvällens schema.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 16:52Att äta och dricka så mycket gott jag orkar utan att sabba morgondagen för mycket.
Att äta och dricka så mycket gott jag orkar utan att sabba morgondagen för mycket.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 17:58Tre fjuttiga kilometrar i seniltempo...men faktiskt utan så många hostattacker som jag fruktade. Kan ett tillfrisknande vara på G kanske?????
Tre fjuttiga kilometrar i seniltempo...men faktiskt utan så många hostattacker som jag fruktade. Kan ett tillfrisknande vara på G kanske?????