Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mitt mål idag var att äta semla...lyckades med det också. Nöjd.

Långa Mackan-intervaller 8 x 2 km nu på morgonkvisten och planen höll fint (V)

Och sen vila resten av dagen. Ser fram mot det med tillförsikt eftersom just vilopassen sällan brukar misslyckas 😉

Jag har löpvila pga ont i knä, och kör istället crosstrainer och rehab stretch/styrka för knäet. Så förbannat tråkigt så målsättningen blir att genomföra passen som planerat - vilket jag gjort! Så jag får väl vara nöjd då. (t+)

Tog löpbandet för att skina fötterna från det knöliga isiga underlaget och försökte stå ut i 10km utan att springa för fort då tanken var ett återhämtningsjogg.

Målet var ett lugnt och fint tempo så länge jag hade lust. Det gick hur bra som helst. 😉

Att springa fler än den där ynka kilometern som gällt under influensan. Tja det blev bara en kilometer igen trots att jag var feberfri i natt....i morgon typ tre kilometer...minst!!??

Vila mina älskade knän som inte alls vill vara med i matchen..

Dagens målsättning var aktiv återhämtning vilket gjordes i form av 20 km lätt distanslöpning. Lugn, fin och piggare när jag kom hem än vad jag var innan jag stack ut. Precis som det ska vara.

Dagens målsättning var att få till ett roligt löppass, det har jag alltid som målsättning. 🙂 det lyckades med hjälp av bla 5 km fartlek och 10*200m.

Målsättning idag var att göra morgongymnastik och situps, en danspass och till slut stretcha i 20 min. Allt gjort förutom stretch - ska göras framför TV om några minuter. Jiiiha! 🙂