Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 10:54Thomas: Metropoolen is da shit! (t+)
(eller så säger jag det bara för att jag kan cykla dit på under en kvart...)Kim: De där tycker jag verkar bra, men känns de inte väldigt.. heltäckande. Får för mig att det kan störa?
Om monterbara: Jag tror inte jag
Thomas: Metropoolen is da shit! (t+)
(eller så säger jag det bara för att jag kan cykla dit på under en kvart...)
Kim: De där tycker jag verkar bra, men känns de inte väldigt.. heltäckande. Får för mig att det kan störa?
Om monterbara: Jag tror inte jag
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 16:19Jag köpte ett par nya simglasögon under Vansbrohelgen. View Imprex Universal hette dem. Helt kanon!! Jag provade alla Arenas simglasögon, för de stod närmast dörren där i tältet som man hämtade sina startgrejer. Antingen passade dem inte alls eller så var
Jag köpte ett par nya simglasögon under Vansbrohelgen. View Imprex Universal hette dem. Helt kanon!! Jag provade alla Arenas simglasögon, för de stod närmast dörren där i tältet som man hämtade sina startgrejer. Antingen passade dem inte alls eller så var
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 17:27Jag har efter mycket letande kommit fram till att man ska gå och fråga någon som vet. Har de senaste åren köpt 3 olika par som jag varit helt övertygade om att de skulle passa, men efter att ha använt de några gånger kommit fram till att jag inte litade p
Jag har efter mycket letande kommit fram till att man ska gå och fråga någon som vet. Har de senaste åren köpt 3 olika par som jag varit helt övertygade om att de skulle passa, men efter att ha använt de några gånger kommit fram till att jag inte litade p
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:23Seriöst?
Simglasögon?... Alla simmare kör med Malmstens monterbara. Kostar 35 spänn. Allt det där andra är bara skräp. Inte minst den där cyklopliknande tingesten som någon föreslog.
BILD:http://195.43.255.214/malmsten2008/main/resize.asp?path=d:/inetp
Seriöst?
Simglasögon?... Alla simmare kör med Malmstens monterbara. Kostar 35 spänn. Allt det där andra är bara skräp. Inte minst den där cyklopliknande tingesten som någon föreslog.
BILD:http://195.43.255.214/malmsten2008/main/resize.asp?path=d:/inetp
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:51Fia: Bara det att Malmö är en bit bort då... för mig i södraste Dalarna...
Fia: Bara det att Malmö är en bit bort då... för mig i södraste Dalarna...
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 23:36Jessie: Du har säkert ett ställe i närheten där de både har simskola och säljer simglasögon...
Jessie: Du har säkert ett ställe i närheten där de både har simskola och säljer simglasögon...
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 23:40Men Martin. Tänk på oss som har "Det stora blå" som favoritfilm. Vi kanske VILL se ut som undervattensaliens i badhuset? 😉
Dessutom är jag fortfarande lite osäker på om jag kan montera de där sabla billighetsgrejjerna? Underskatta inte min ohändighet, d
Men Martin. Tänk på oss som har "Det stora blå" som favoritfilm. Vi kanske VILL se ut som undervattensaliens i badhuset? 😉
Dessutom är jag fortfarande lite osäker på om jag kan montera de där sabla billighetsgrejjerna? Underskatta inte min ohändighet, d
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 23:47"Underskatta inte min ohändighet, det säger jag bara...." Hahahaha, du är rolig du
"Underskatta inte min ohändighet, det säger jag bara...." Hahahaha, du är rolig du
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 23:54..och jag skulle kunnat lagt till - och min oförmåga att erkänna att jag behöver hjälp så mycket att jag faktiskt BER någon om den. Den ska inte heller underskattas. Tror jag.
Äh, to heck with it! Duuuu Thomas? Du kanske vill ta dig en kik på vårt fina
..och jag skulle kunnat lagt till - och min oförmåga att erkänna att jag behöver hjälp så mycket att jag faktiskt BER någon om den. Den ska inte heller underskattas. Tror jag.
Äh, to heck with it! Duuuu Thomas? Du kanske vill ta dig en kik på vårt fina
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 00:39Ok, ta med en rulle silvertape så fixar jag det
Edit: 🙂
Ok, ta med en rulle silvertape så fixar jag det
Edit: 🙂