Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 02:38Jag kör bara med Malmstens monterbara, liksom i princip alla andra simmare jag känner gör. Men jag kan tänka mig att de är en viss tröskel av vänja sig vid dom, om man aldrig använt sådana innan.
Jag brukar kasta snöret som ska vara mellan glasönen och i
Jag kör bara med Malmstens monterbara, liksom i princip alla andra simmare jag känner gör. Men jag kan tänka mig att de är en viss tröskel av vänja sig vid dom, om man aldrig använt sådana innan.
Jag brukar kasta snöret som ska vara mellan glasönen och i
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 02:41Om man köper Malmstens, kom ihåg att ta på sig dom på rätt sätt, brukar finnas tydliga anvisningar på paketet. Grundprincipen är att man sätter glasen mot önen först och sen trär banden över huvudet.
På så sätt riskerar man inte att få de hårda (och vas
Om man köper Malmstens, kom ihåg att ta på sig dom på rätt sätt, brukar finnas tydliga anvisningar på paketet. Grundprincipen är att man sätter glasen mot önen först och sen trär banden över huvudet.
På så sätt riskerar man inte att få de hårda (och vas
Quote from j sollerman on 25 September 2009, 16:02Funderar på malmstens monterbara. Har förstått att dom flesta tävlingsimmare kör med sånna. Hur känns de med hård kant? Vänjer man sig eller man kanske inte ens känner av de? Är de bra motionsglasön eller är de mer tävlingsglasön?
Funderar på malmstens monterbara. Har förstått att dom flesta tävlingsimmare kör med sånna. Hur känns de med hård kant? Vänjer man sig eller man kanske inte ens känner av de? Är de bra motionsglasön eller är de mer tävlingsglasön?
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 16:11Malmstens är så all-round som de kan bli och de enda du behöver. Eventuellt två uppsättningar, en för ute (med spegel) och en ljusare för inomhus.
Kan inte uttala mig om de känns hårda. Personligen anser jag inte det men har väl burit dem några timmar f
Malmstens är så all-round som de kan bli och de enda du behöver. Eventuellt två uppsättningar, en för ute (med spegel) och en ljusare för inomhus.
Kan inte uttala mig om de känns hårda. Personligen anser jag inte det men har väl burit dem några timmar f
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 16:12Hej Kalle 🙂
Jag köpte ett par av Olanders monterbara och de fungerar klockrent. Jag hade tidigare nån variant med silikonkant och de bara släppte in vatten och satt konstigt. De nya med hårda kanter känns nästan inte alls efter ett tag och är faktiskt t
Hej Kalle 🙂
Jag köpte ett par av Olanders monterbara och de fungerar klockrent. Jag hade tidigare nån variant med silikonkant och de bara släppte in vatten och satt konstigt. De nya med hårda kanter känns nästan inte alls efter ett tag och är faktiskt t
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 16:38Jag var så dum att jag gick på att köpa det som min crawlkursinstruktör tyckte... det skulle jag INTE ha gjort. De läcker in vatten och då hjälps det inte att de sitter skönt faktiskt... (t-)
Jag var så dum att jag gick på att köpa det som min crawlkursinstruktör tyckte... det skulle jag INTE ha gjort. De läcker in vatten och då hjälps det inte att de sitter skönt faktiskt... (t-)
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 22:22Kalle: Nästan alla tävlingssimmare använder sig av Malmstens hårda även vid träning, inte bara tävling. Kan kanske ta en stund att vänja sig vid, men sen sitter dom skönt och man tänker inte på att det är hård kant (så länge man inte får sig en spark i do
Kalle: Nästan alla tävlingssimmare använder sig av Malmstens hårda även vid träning, inte bara tävling. Kan kanske ta en stund att vänja sig vid, men sen sitter dom skönt och man tänker inte på att det är hård kant (så länge man inte får sig en spark i do
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 21:42Adrian: Var får man tag på dem? Finns de att beställa på nätet?
Adrian: Var får man tag på dem? Finns de att beställa på nätet?
Quote from Elias Engqvist on 27 September 2009, 22:01http://tinyurl.com/yd7qygw
Quote from j sollerman on 27 September 2009, 22:03http://www.simma.se/