Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan verkligen se det framför mig hur SNYGG jag kommer att bli! Jag menar.. Vad annars säger SPORTIG som silvertejp? 😉

Silvertape funkar till allt! Förövrigt trodde jag att jag var den enda funbeataren som var nattuggla, haha. Finns det fler där ute i simgruppen som är vakna kanske?

ja, nu ligger ni väl och sover nere på havets djup, fastklamrade i en funbeta-bank...

Jag jobbar mellan 03:00 och 06:00 så jag går alltså UPP klockan 02:00 för att äta något innan jag börjar mitt pass...

hmm, vad är det för arbetstider? 3 timmar om "dan"...nått man kan söka till själv? 😉

Det är inte värt det om man måste jobba dom tiderna 😉

Jo för fasen Thomas, om man kan leva på 4 papp i månaden så! Eller.. om man vill skippa sånt där dravvel som lediga dagar och jobba 6 dagar i veckan så tjänar man ju det dubbla... Yey?

Jag delar ut tidningar för att dryga ut CSN-kassan lite bara och på s

För glasögon som immar igen: Spotta i varje "öga", gnid runt lite, doppa dem i vattnet. Klart!

Ytterligare en röst för Malmsten. För den med tummen mitt i handen fungerar även deras standardvariant riktigt bra. Jag resonerar som så... 500:- på en dyr modell som jag inte vet något om eller 10 par Malmsten som är lätta att få tag på och som jag vet f

Deal? Det enda som jag tar ansvar för är att de fungerar för mig =)

Som någon skrev så kan glasögonköp vara väldigt personligt beroende på ansiktsformen. Då kan det vara fiffigt att börja med billiga modeller för att undvika kapitalförstöring.

...men so