Quote from Guest on 15 March 2007, 11:53I så fall kan ni börja prenumerera på tidningen I form nu för då får man en löparjacka från Newline. Har ingen aning om hur bra den är, men det kan ju vara värt att testa samt att man kanske kan få lite intressant läsning i brevlådan. Man kan hitta I Form
I så fall kan ni börja prenumerera på tidningen I form nu för då får man en löparjacka från Newline. Har ingen aning om hur bra den är, men det kan ju vara värt att testa samt att man kanske kan få lite intressant läsning i brevlådan. Man kan hitta I Form
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 12:03Har hoppat på det där erbjudandet, ska bli intressant att se hur jackan är..
Har hoppat på det där erbjudandet, ska bli intressant att se hur jackan är..
Quote from Martin Trygg on 15 March 2007, 12:46Den är sådär - det blir liksom kondens på insidan om man själv är varm och det är kallt ute, så man blir alldeles blöt. Inte så skönt!
Inga fickor heller, det vill iallafall jag ha på en jacka!
Den är sådär - det blir liksom kondens på insidan om man själv är varm och det är kallt ute, så man blir alldeles blöt. Inte så skönt!
Inga fickor heller, det vill iallafall jag ha på en jacka!
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 12:50Hmm..inte kanon med andra ord. Men å andra sidan kostar den mig inte många kronor heller..
Hmm..inte kanon med andra ord. Men å andra sidan kostar den mig inte många kronor heller..
Quote from Jonas Täng on 15 March 2007, 13:02Jo en ficka på höger sida (blixtlås i sidsömmen). Jag provsprang den igår och visst är den inte funktionfunktion men vad kan man vänta sig till det priset? Det är en prasseljacka som jag gissar blir rätt ok att ta med i resväskan... tar mindre plats än mi
Jo en ficka på höger sida (blixtlås i sidsömmen). Jag provsprang den igår och visst är den inte funktionfunktion men vad kan man vänta sig till det priset? Det är en prasseljacka som jag gissar blir rätt ok att ta med i resväskan... tar mindre plats än mi
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 18:33Har också nappat på samma erbjudande.
Finns den här Newlinejackan i ordinarie utbud, eller tror ni att det är en budgetspecialare?
Som sagt, 39 spänn är ju ingenting. (hv)
Är den nåt vidare snygg förresten ?, på bild såg den helt ok ut!
Har också nappat på samma erbjudande.
Finns den här Newlinejackan i ordinarie utbud, eller tror ni att det är en budgetspecialare?
Som sagt, 39 spänn är ju ingenting. (hv)
Är den nåt vidare snygg förresten ?, på bild såg den helt ok ut!
Quote from Martin Trygg on 16 March 2007, 08:31Haha, nu har jag också hittat fickan... 🙂
Den är okej. Ser plastigare ut i verkligheten än på bild.
Haha, nu har jag också hittat fickan... 🙂
Den är okej. Ser plastigare ut i verkligheten än på bild.
Quote from Funbeat user on 16 March 2007, 08:33Jag ska nog också haka på det erbjudandet! Hur är jackan i storlekarna?
Jag ska nog också haka på det erbjudandet! Hur är jackan i storlekarna?
Quote from Jonas Täng on 16 March 2007, 08:43Storleken: Jackan är en ganska slimmad modell och utan stretch. Min medium är precis lagom till mig som drar 38-40 i toppar i vanliga fall.
Storleken: Jackan är en ganska slimmad modell och utan stretch. Min medium är precis lagom till mig som drar 38-40 i toppar i vanliga fall.
Quote from Karolina Bergsten on 16 March 2007, 08:57Jag har också fallit för erbjudandet, jackan helt okej för det priset. Storleken M funkat bra även för mig är också en 38-40 men den är lite slimmad så är man lite "större upptill" ska man kanske ta en större.
Sen gäller det ju bara att komma ihåg att a
Jag har också fallit för erbjudandet, jackan helt okej för det priset. Storleken M funkat bra även för mig är också en 38-40 men den är lite slimmad så är man lite "större upptill" ska man kanske ta en större.
Sen gäller det ju bara att komma ihåg att a