Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVill ni ha en löparjacka?
You need to log in to create posts and topics.

En lite ful grej som de gör är att skicka ut med första tidningen meddelandet att "vi tillämpar betalning vid vartannat utskick, inbetalningskort kommer med nästa tidning". Detta medför att man får köpa ett nummer mer av tidningen än man tänkte från börja

> Storleken: Jackan är en ganska slimmad modell och utan stretch. Min medium är precis lagom till mig som drar 38-40 i toppar i vanliga fall.

Jag hoppas att det fanns både herr- och damstorlekar!
Annars bådar det väl sådär lagom gott för mig som också v

Vilken tur att du sade det! Då kan man ju planera att ringa och avbryta prenumerationen redan efter man betalt så att säga. Fast det kanske är fult av mig...vem vet jag kanske kommer gilla tidningen! 😉

Fredrik: Jag tror tyvärr att du får sikta in dig på att ge bort jackan - det brukar bara vara damstorlekar. Och medium är precis lagom till mig, 167 centimeter lång...

Jag vet inte vilken tidning som är mest "tjejtidning" :
Fitness eller iForm?
Snarare att de riktar sig till olika åldrar ...

Sorry Fredrik, det är damstorlekar. Men det kanske går att redigera beställningen? De skickar ingen premie innan första betalningen är registrerad. I alla fall brukar det vara så.

Om själva tidningen: bläddrade igenom numret som kom igår när jag kom hem

> Sorry Fredrik, det är damstorlekar. Men det kanske går att redigera beställningen? De skickar ingen premie innan första betalningen är registrerad. I alla fall brukar det vara så.

Jag har redan ändrat från L till M eftersom L är fel för mig när det gäl

Varför så många som vill köpa en tidning som är för en annan målgrupp (antar alla här tränar mkt mer än IForms läsare) för att få en jacka som bara är "sådär" och som inte är funktionell för det den sägs vara?

Ja köper mkt hellre en bra löparjacka som j

Karin: Du vill inte ha min jacka, då? 😉

Jag tyckte att jackan såg bra ut och tyckte att drygt 100:- var ett bra pris för den. Jag känner mig dock lurad om de bara har damstorlekar och funderar på om jag ska vända mig till Plus...

De kunde ju faktiskt s

Jag håller med dig, Karin. Prenumererade 3 nummer på iForm innan jag hittade Runner´s world. Vilken trist tidning, iForm. Känns som att läsa Aftonbladet, mest blaj. Och så lockar de med undermåliga artiklar.
Nej tack 🙁