Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVill ni ha en löparjacka?
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Nej tack den får du lura på nån annan 😉
Men om du inte fått tidning eller premie än måste du väl kunna ringa och avbeställa?
En kund mer eller mindre, nu när de lyckats lura till sig så många nya.

Jo Maria, håller med, det finns så många tidni

Äntligen en förnuftig människa. Jag har följt den här diskussionen helt förstummad över att alla dessa vanligtvis kloka människor överhuvudtaget kan överväga att läsa sånt skräp 🙂

Skräp är kul 😉

Det är väl inte den tidning jag läser för att få massa bra fakta, men det är underbart att komma hem en fredag efter jobbet så ligger den där i brevlådan. Krypa ihop i soffan med the (eller sätta sig i vårsolen går ju faktiskt nu) och bara koppla av med l

Jag hadde inte läst tidningen på flera år å passade på i samband med jackerbjudandet att kolla in i fall den blivit bättre... men konstaterade besviket att så inte va fallet... 🙁 Men men 🙂

Uppsägningsfunktionen på kundtjanst.nu är lite krabbig - to say the least. Men verkar ha fungerat iaf.

Per, då ska jag förstumma Dig (och alla andra) ytterligare...jag har prenumererat på I Form ett par år och jag gillar den...jag är lite som Johanna...avkopplande lättläsning. Tidningen behandlar ju så mycket mer; stresshantering, sömn, förhållanden, sex,

Jag håller med Sylvia, jag läser tidningen på precis samma sätt/med samma inställning.

Jo jag behöll den tills vidare när jag släpte "Femina" och "Vi föräldrar", men den ska nog bort den med - har en antitidningskampanj 🙂

Fördummande är kanske att ta i.......eller inte BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/devil.gif men nog ska man få ventilera sin åsikt - alla! Jag kom-jag läste-och jag ångrade mig. Aldeles för mycket citat och ointressanta "undersökninga