Quote from Linnea Persson on 19 March 2007, 15:56Men böcker är ju så svåra att lägga ifrån sig efter en kvart eller en halvtimme. Jag älskar att läsa böcker, men det är för mig en långtids sysselsättning, om jag väl fastnat i en bok så krävs det mycket självdisciplin för att lägga den åt sidan, minst en
Men böcker är ju så svåra att lägga ifrån sig efter en kvart eller en halvtimme. Jag älskar att läsa böcker, men det är för mig en långtids sysselsättning, om jag väl fastnat i en bok så krävs det mycket självdisciplin för att lägga den åt sidan, minst en
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 16:29Precis som jag inte alltid läser samma sorts böcker tycker jag att lite glättat papper är bra ibland, gör inte så mkt om man blir avbruten mellan notiserna i iForm, en del böcker däremot kräver lite mer tid åt gången när man läser dem, bara att hitta var
Precis som jag inte alltid läser samma sorts böcker tycker jag att lite glättat papper är bra ibland, gör inte så mkt om man blir avbruten mellan notiserna i iForm, en del böcker däremot kräver lite mer tid åt gången när man läser dem, bara att hitta var
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 20:18Själv har jag inte haft förmånen att läsa någon "löpartidning" men har förstått på reaktionen att IForm är det blande uppfattningar om. Vad finns det annars för tidningar att rekomendera ? Någon nämnde Runner´s World ?
Själv har jag inte haft förmånen att läsa någon "löpartidning" men har förstått på reaktionen att IForm är det blande uppfattningar om. Vad finns det annars för tidningar att rekomendera ? Någon nämnde Runner´s World ?
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 20:32Jag tycker Iform är ett trevligt tidsfördriv. Lite träning, lite hälsa och lite recept. Runners World har jag aldrig läst så den kan jag inte uttala mig om.
Jag tycker Iform är ett trevligt tidsfördriv. Lite träning, lite hälsa och lite recept. Runners World har jag aldrig läst så den kan jag inte uttala mig om.
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 21:07Tycker att I Form vänder sig mer till folk som är allmänt intresserade av kost och hälsa, samlevnad, matrecept etc. Kul att läsa ibland men tycker nog att Runners är mer inriktad på löpning och träning och ger lite mer matnyttig läsning
Tycker att I Form vänder sig mer till folk som är allmänt intresserade av kost och hälsa, samlevnad, matrecept etc. Kul att läsa ibland men tycker nog att Runners är mer inriktad på löpning och träning och ger lite mer matnyttig läsning
Quote from Fredrik Närenfors on 19 March 2007, 23:11Men Sylvia då 🙂 Inte har jag sagt att människor fördumligas för att de läser skräp.
Däremot så finns det ju dom som tror på allt som skrivs i Aaftonbladet. Men dom är väl redan fördumligade innan de ens öppnat tidningen.
Ställer man sen iForm i relati
Men Sylvia då 🙂 Inte har jag sagt att människor fördumligas för att de läser skräp.
Däremot så finns det ju dom som tror på allt som skrivs i Aaftonbladet. Men dom är väl redan fördumligade innan de ens öppnat tidningen.
Ställer man sen iForm i relati
Quote from Linnea Persson on 20 March 2007, 12:27Jag tycker Runner´s world är en riktigt bra löpartidning, har inte läst så många nummer ännu men än så länge har den verkligen inspirerat mig och gjort mig riktigt löparsugen.
Jag tycker Runner´s world är en riktigt bra löpartidning, har inte läst så många nummer ännu men än så länge har den verkligen inspirerat mig och gjort mig riktigt löparsugen.
Quote from Christer Heinbäck on 20 March 2007, 12:51Jag prenummererar på både Iform och Runners World.
Tycker nog Runners är bättre "träningstidning", men tycker samtidigt om att bläddra i Iform. Även om jag tycker att reportagen återkommer i snarlik version. Har läst Iform i lite mer än ett år nu. Men jag
Jag prenummererar på både Iform och Runners World.
Tycker nog Runners är bättre "träningstidning", men tycker samtidigt om att bläddra i Iform. Även om jag tycker att reportagen återkommer i snarlik version. Har läst Iform i lite mer än ett år nu. Men jag
Quote from Funbeat user on 20 March 2007, 13:51Tack för tipset, Meg! (t+)
Tack för tipset, Meg! (t+)
Quote from Christer Heinbäck on 20 March 2007, 14:12Jag fick ett erbjudande på pren på Runners med inbjudan till Lidingöloppet. 399:- för 11 nummer och 200:- rabatt på skor på Stadium.
Du kan få den av mig om du vill, om jag hittar den hemma vill säga.
Jag fick ett erbjudande på pren på Runners med inbjudan till Lidingöloppet. 399:- för 11 nummer och 200:- rabatt på skor på Stadium.
Du kan få den av mig om du vill, om jag hittar den hemma vill säga.