Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 18:27Jag gjorde ett sprintdistans triathlon för en massa år sen för att prova på. Vädret var lite mulet och bassängen var inte uppvärmd. Eftersom jag var rädd för att frysa, så tog jag gott om tid på mig i första växlingen (simning till cykel) och torkade av m
Jag gjorde ett sprintdistans triathlon för en massa år sen för att prova på. Vädret var lite mulet och bassängen var inte uppvärmd. Eftersom jag var rädd för att frysa, så tog jag gott om tid på mig i första växlingen (simning till cykel) och torkade av m
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 16:15Ok, tack hörni! 🙂 Kim: Helt klart bästa klädtipset hittills. 😉
Ok, tack hörni! 🙂 Kim: Helt klart bästa klädtipset hittills. 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 15:38David Sundvall:
"...samt bar överkropp"
Kolla först med arrangören, för om de tillämpar reglementet strikt, kan du bli diskad. Det brukar, såvitt jag sett, inte vara något problem i småtävlingar och motionsklass, men det är faktiskt förbjudet att cykla me
David Sundvall:
"...samt bar överkropp"
Kolla först med arrangören, för om de tillämpar reglementet strikt, kan du bli diskad. Det brukar, såvitt jag sett, inte vara något problem i småtävlingar och motionsklass, men det är faktiskt förbjudet att cykla me
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 15:50simon W:
David skriver att han har bar överkropp under våtdräkten och sedan tar på sig linnet som väntar vid cykelskorna och det är inget regelbrott så vitt jag kan se.
simon W:
David skriver att han har bar överkropp under våtdräkten och sedan tar på sig linnet som väntar vid cykelskorna och det är inget regelbrott så vitt jag kan se.
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2013, 16:06Det är inget regelbrott men ett sätt att tappa tid! Jag ser ingen fördel med det!
Det är inget regelbrott men ett sätt att tappa tid! Jag ser ingen fördel med det!
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 17:31Exakt, ta på sig linne vid cyklingen.
Nej Christer, kanske inte är bättre men testa kan man eftersom det är debut och de 2-5 sekunderna det tar för mig att sätta på mig ett linne klarar jag av att missa, kommer inte gå och vinna i alla fall 😀Är det bl
Exakt, ta på sig linne vid cyklingen.
Nej Christer, kanske inte är bättre men testa kan man eftersom det är debut och de 2-5 sekunderna det tar för mig att sätta på mig ett linne klarar jag av att missa, kommer inte gå och vinna i alla fall 😀
Är det bl
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 17:39David: ta med dig en som har en heldragkedjen. om du är blött kommer det att ta mer än 2-5s extra att få ner den över kroppen 😉
David: ta med dig en som har en heldragkedjen. om du är blött kommer det att ta mer än 2-5s extra att få ner den över kroppen 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 22:17Ja det har jag, tänkte mest på bara själva påtagningen av linnet, kränga av mig dräkten lär jag nog hålla på ett tag haha kanske får öva hemma, in i duschen å bli blöt, ut ur duschen och av...sen på och om igen 😀
Än så länge är det ju för kallt för att g
Ja det har jag, tänkte mest på bara själva påtagningen av linnet, kränga av mig dräkten lär jag nog hålla på ett tag haha kanske får öva hemma, in i duschen å bli blöt, ut ur duschen och av...sen på och om igen 😀
Än så länge är det ju för kallt för att g
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 06:53David det går fortare att ta av sig en våtdräkt än vad det gör att ta på sig ett linne om kroppen är blöt.
David det går fortare att ta av sig en våtdräkt än vad det gör att ta på sig ett linne om kroppen är blöt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 08:55Jaha, ja ni ser. Jag är ett blåbär så får lära mig av mina misstag och tänka om! Tackar för tipsen
Jaha, ja ni ser. Jag är ett blåbär så får lära mig av mina misstag och tänka om! Tackar för tipsen