Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 15:34skrivfel, menar förstås att jag tar pulsen 10 sek efter jag vaknat 🙂
Vaddå sittande vilopuls..är det en "trovärdig" variant? Hur ska man göra den?
Närsomhelst på dan el på morgonen?Hur länge ska man sitta?
Kanske kan ta bilåkandes vilopuls..var nere
skrivfel, menar förstås att jag tar pulsen 10 sek efter jag vaknat 🙂
Vaddå sittande vilopuls..är det en "trovärdig" variant? Hur ska man göra den?
Närsomhelst på dan el på morgonen?
Hur länge ska man sitta?
Kanske kan ta bilåkandes vilopuls..var nere
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 15:41sittande..
antingen när jag satt mig på sängkanten direkt på morgonen och fått på bandet
eller sitter stilla vid datorn, naturligtvis inte läsande funbeat inlägg eftersom det kan få pulsen
att stiga. 🙂
sittande..
antingen när jag satt mig på sängkanten direkt på morgonen och fått på bandet
eller sitter stilla vid datorn, naturligtvis inte läsande funbeat inlägg eftersom det kan få pulsen
att stiga. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 15:52Hej Lotta.
"vem vill sova med en pulsklocka?"
Vill och vill! Det är ingen som frågar om grisen vill ligga på bordet, nu till jul! Den får ligga där lika fullt. Nu j%&", sover du med pulsklockan, vare sig du vill eller inte. Basta...
Hej Kristina. "Ka
Hej Lotta.
"vem vill sova med en pulsklocka?"
Vill och vill! Det är ingen som frågar om grisen vill ligga på bordet, nu till jul! Den får ligga där lika fullt. Nu j%&", sover du med pulsklockan, vare sig du vill eller inte. Basta...
Hej Kristina. "Ka
Quote from Erik Widgren on 29 October 2007, 16:07Jag måste absolut sova med pulsklocka inatt. Hur kul som helst. Kanske bäst att utföra gymnastiska övningar också (innan jag somnar), i undersökande syfte alltså! 😉
Jag måste absolut sova med pulsklocka inatt. Hur kul som helst. Kanske bäst att utföra gymnastiska övningar också (innan jag somnar), i undersökande syfte alltså! 😉
Quote from Camilla Höög on 29 October 2007, 16:31Medelvärdet? Den sanna vilopulsen är ju den som är den lägsta uppmätta (eller nedmätta :-)).
Nu vill jag också sova med pulsbandet på mig 😀
Medelvärdet? Den sanna vilopulsen är ju den som är den lägsta uppmätta (eller nedmätta :-)).
Nu vill jag också sova med pulsbandet på mig 😀
Quote from Lars Mörrby on 29 October 2007, 16:45Elin,
jag blir lite osäker på vad du menar med "gymnastiska övningar", men jag skulle
kunna tänka mig att vissa respektive skulle kunna uppfatta ett återkommande tittande på
pulsklockan som något distraherande... 😉 🙂
Elin,
jag blir lite osäker på vad du menar med "gymnastiska övningar", men jag skulle
kunna tänka mig att vissa respektive skulle kunna uppfatta ett återkommande tittande på
pulsklockan som något distraherande... 😉 🙂
Quote from Erik Widgren on 29 October 2007, 16:52Det mest störande blir kanske att man måste trycka på lampknappen också, annars ser man ju inget på klockan, såvida man inte brukar ha sänglampan tänd! 😉
Det mest störande blir kanske att man måste trycka på lampknappen också, annars ser man ju inget på klockan, såvida man inte brukar ha sänglampan tänd! 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 16:57Annars kan man trycka laps när det går.
Annars kan man trycka laps när det går.
Quote from Fredric Lagerström on 29 October 2007, 16:57Elin
Jag ser med spänning fram mot pulsrapport imorrn. 🙂
Elin
Jag ser med spänning fram mot pulsrapport imorrn. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 17:06Skojade att jag kunde köra med att ta vilopulsen i bilen:D
Elin, no problems att kolla pulsen när man pysslar med nåt annat i sänghalmen, hyr en pulsklocka som kan spara datan så ser du på datorn hur det gick 😉
😉 De flesta sexakter pågår i genomsnitt
Skojade att jag kunde köra med att ta vilopulsen i bilen:D
Elin, no problems att kolla pulsen när man pysslar med nåt annat i sänghalmen, hyr en pulsklocka som kan spara datan så ser du på datorn hur det gick 😉
😉 De flesta sexakter pågår i genomsnitt