Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 17:40Då har du och Lance samma tränare!
Då har du och Lance samma tränare!
Quote from Fredrik Närenfors on 31 October 2007, 17:42Hade! Jag har gett honom sparken då han inte uppnådde de resultat jag krävde (H)
Hade! Jag har gett honom sparken då han inte uppnådde de resultat jag krävde (H)
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 17:51Hej Per.
"Karvonens pulszoner används nog inte speciellt mycket längre. Det finns vissa svagheter i hans koncept. Isynnerhet när vilopulsen börjar sjunka har jag för mig. Då sjunker träningsintensiteten för mycket och man får inte ut det man vill."
Och
Hej Per.
"Karvonens pulszoner används nog inte speciellt mycket längre. Det finns vissa svagheter i hans koncept. Isynnerhet när vilopulsen börjar sjunka har jag för mig. Då sjunker träningsintensiteten för mycket och man får inte ut det man vill."
Och
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 18:02Hej Per.
David, skrev. "Då har du och Lance samma tränare!"
Och ditt svar.
"Hade! Jag har gett honom sparken då han inte uppnådde de resultat jag krävde"
Det här är lågt: Men är det ett syftningsfel, eller är det tränaren som du har gett sparka, pga
Hej Per.
David, skrev. "Då har du och Lance samma tränare!"
Och ditt svar.
"Hade! Jag har gett honom sparken då han inte uppnådde de resultat jag krävde"
Det här är lågt: Men är det ett syftningsfel, eller är det tränaren som du har gett sparka, pga
Quote from Lars Mörrby on 31 October 2007, 18:35Per kanske syftade på att han själv inte vunnit TdF?
(För det har du väl inte Per?) 😉
Per kanske syftade på att han själv inte vunnit TdF?
(För det har du väl inte Per?) 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 22:46Hm har tagit min vilopuls vid samma tid (+-5 min) i typ 2 månader, lägger mig samma tid varje kväll (ok bortsett från 2-3 kvällar varje månad).
Vilopulsen är rätt stabil där även om misstänker att den inte visar min lägsta puls så ser jag kraftiga förän
Hm har tagit min vilopuls vid samma tid (+-5 min) i typ 2 månader, lägger mig samma tid varje kväll (ok bortsett från 2-3 kvällar varje månad).
Vilopulsen är rätt stabil där även om misstänker att den inte visar min lägsta puls så ser jag kraftiga förän
Quote from Fredrik Närenfors on 1 November 2007, 00:39P.E.
Ibland är du alldeles för seriös.
Det finns de som anser att Karvonens formel är det bästa sen Gutenberg och det finns de som anser att den är helt onödig och inte tillför ett enda dugg.
Och det kan varken du eller jag ändra på.Att jag gav Carmich
P.E.
Ibland är du alldeles för seriös.
Det finns de som anser att Karvonens formel är det bästa sen Gutenberg och det finns de som anser att den är helt onödig och inte tillför ett enda dugg.
Och det kan varken du eller jag ändra på.
Att jag gav Carmich
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 07:24Hej Per.
"Ibland är du alldeles för seriös."
Tack. Att höra detta från dig, det värmer. Ibland är jag alldeles för seriös och dessutom tycker en del att jag är total "humor befriad" :-(. Främst är det vpl, som framställt denna åsikt. 😉 Dom tycke tex in
Hej Per.
"Ibland är du alldeles för seriös."
Tack. Att höra detta från dig, det värmer. Ibland är jag alldeles för seriös och dessutom tycker en del att jag är total "humor befriad" :-(. Främst är det vpl, som framställt denna åsikt. 😉 Dom tycke tex in
Quote from Funbeat user on 1 November 2007, 08:21Det beror kanske mer på adepten än på läromästaren?
Det beror kanske mer på adepten än på läromästaren?
Quote from Lotta W on 1 November 2007, 10:17P.E. De tyckte nog att det var för korta sträckor 😉
P.E. De tyckte nog att det var för korta sträckor 😉