Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVilse
You need to log in to create posts and topics.

Idag sprang jag vilse på djurgården (stockholm). Hur ofta gör man det? Jag skulle bara kolla lite runt hörnet, sedan hittade jag inte hörnet igen. 🙂

Jag tänkte dock hela tiden på hur skönt det är att ibland inte ha råkoll på allt och njöt av att vara l

lysande,daniel, helt enkelt lysande

Försökte med desorientering i Östhammar, det gick inte bra... Var för litet!

Att hitta i Sthlm är ju ett enda gissel ju! Gator överallt...hittar ingenstans utan karta. 🙂
Men det går rätt bra att gå bort sig i Gävle också, bara man vill.....;)

Ska man bli proffs lär det bli ständiga flyttlass i alla fall.

Jag kan vara med i desorienteringsklubben!

Råkade ut för en liknande episod som dig Daniel när jag råkade förirra mig här i Umeå för några veckor sedan. Skillnaden är dock att du verkar tillfreds med din upplevelse, min var inte lika angenäm 🙂

Jag had

Jag är med. Finns inte en löprunda i Stockholm som jag inte sprungit fel ett par gånger. Jag var havvägs till Västerhaninge innan jag hittade tillbaka från Hellasgårdens 10:a. Och Segeltorps 10 km terrängspår visade sej bara vara 2,5 km och elljusspår när

Hej Daniel.

"Det blev i alla fall 11,2 km istället för 7,5."

David, precis som du antydde så går oftast ringvägar runt skjutfält. Där av namnet ring väg. Var du glad att det inte var något av FM större skjutfält. Ja så himla stora behöver dom inte vara

Jag sprang vilse på lilla djurgården. Om jag sprang ut med vattnet skulle jag komma tillbaka inom en timme. Lämpligt på lunchen.

Det blev en lite filosofisk stund där träden, terrängen och jag pratade lite med varandra (jag lät bli att sjunga idag). Kans

man ska alltid sjunga daniel.

"gheto super star...that is what you are..."