Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVilse
You need to log in to create posts and topics.

Nej du Jessica.

Sång eller språng. Inte både och, då det är män. Eller pojkar som vill vara som män;)

P.

Annars så är det populärt med norska backintervaller. I avsaknad av riktiga backar så kan man sjunga i alla motlut för att få lite extra syrebrist i systemet (H)

Jag är väldigt duktig på att springa - kanske inte vise - men väl fel. I somras sprang jag iväg och kom hem efter 21 km i värsta sommarhettan. Inget vatten hade jag med mig - så där kul.....

Däremot sprang jag fel på Djurgården och fick se Prins Eugens V

När jag är ute och springer, går, kör bil så chansar jag extremt mycket och är mer eller mindre "vilse" jämt, men jag tycker det är jätteroligt jämfört med att alltid ta sig från A till B längs en känd väg. Så det är mest ett medvetet val jag gör.

Jag har en böjelse när jag ska springa långpass och det är min variant av "springorientering". Jag tar fram kartfunktionen här på FB och ritar en runda som går igenom områden jag aldrig sprungit i. Sen gör jag en enkel vägbeskrivning på en liten lapp. Så

Jag har i hela mitt liv ansett mig vara mycket skicklig på att hitta rätt. Men nu har jag äntligen insett att jag är usel på det. Mest spännande är det när jag springer i en okänd ort och har glömt namnet på hotellet där jag bor. Hur hittar man "hem" då?

Jag känner igen mig. Jag har alltid ansett mig ha bra lokalsinne men om jag sticker ut och springer (eller cyklar) på ett nytt ställe så är det lätt hänt att det blir lite fel...
Senaste gången var i Vantaa i måndags när jag skulle springa en liten omväg

Tja, har flera historier från min vardag där jag gått fel ngr gånger. Skulle vara snäll o hämta sambons cykel från skolan, hade gått precis samma slinga tidigare under dagen, och gick fel....och fick gå tillbaka, hämta cykeln o hem. De undrade var jag hål

Hmmm, jag cyklar alltid. Men nån gång ibland har jag faktiskt fått låna bilen av mannen...har då vid flera tillfällen varit på väg upp på cykelvägarna. Farligt!

Jag sjunger ibland samtidigt som jag springer. Det är när man håller ett skönt lågt tempo och får den där magiska känslan i kroppen. Den magin vill oftast ut så jag sjunger ut den. Inte så manligt kanske men jag är inte så manlig.

"Fiskarna simmar i vatt