Quote from Johan Malmberg on 12 November 2007, 22:11Om jag aldrig hade gått vilse, skulle jag funnit betydligt färre kantareller!
Om jag aldrig hade gått vilse, skulle jag funnit betydligt färre kantareller!
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 00:29I och med att jag är hemma så är jag inte vilse.
I och med att jag är hemma så är jag inte vilse.
Quote from Urban Nilsson on 13 November 2007, 08:10David: Då är du en av få. Jag kan vara helt vilse utan att vara bortkommen.
David: Då är du en av få. Jag kan vara helt vilse utan att vara bortkommen.
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 08:56Nu är jag borta så då kan jag vara vilse tills jag kommer hem.
Nu är jag borta så då kan jag vara vilse tills jag kommer hem.
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 12:58Helt riktigt, svamp växer inte bredvid stigarna.
Helt riktigt, svamp växer inte bredvid stigarna.
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 14:37Hej LlL.
Nu förstår jag inte. "Helt riktigt, svamp växer inte bredvid stigarna" Men vänta nu. Det är väl där dom växer, långt brevid stigarna. Du menar kanske på stigarna, där de svampar som växer, blir nedtrampade eller snabbt bort plockade. Där är det
Hej LlL.
Nu förstår jag inte. "Helt riktigt, svamp växer inte bredvid stigarna" Men vänta nu. Det är väl där dom växer, långt brevid stigarna. Du menar kanske på stigarna, där de svampar som växer, blir nedtrampade eller snabbt bort plockade. Där är det
Quote from Funbeat user on 13 November 2007, 14:52Inte "bredvid" som i "intill", om den växer där så är den alltid redan slut där.
Om det inte är svart trumpetsvamp. Maken hittade ett fantastiskt ställe på en helt otrolig plats - ingen som ser dem!
Inte "bredvid" som i "intill", om den växer där så är den alltid redan slut där.
Om det inte är svart trumpetsvamp. Maken hittade ett fantastiskt ställe på en helt otrolig plats - ingen som ser dem!