Quote from Funbeat user on 10 November 2007, 20:22Jag har nog aldrig sprungit fel, men väl åkt skidor fel. Skulle ut på en liten runda för några vintrar sedan men efter några timmar fick jag ge upp och ringa efter pappa så han kom och hämtade mig - 3.5 mil från ursprungsplatsen (H)
Jag har nog aldrig sprungit fel, men väl åkt skidor fel. Skulle ut på en liten runda för några vintrar sedan men efter några timmar fick jag ge upp och ringa efter pappa så han kom och hämtade mig - 3.5 mil från ursprungsplatsen (H)
Quote from Andreas Björklund on 10 November 2007, 21:24Lustigt.. Jag sprang också vilse idag med Xena när vi var ute i Tyresta Nationalpark för första gången.. =) Men det är ingen liten ö, så jag blev lite mer stressad!! =) Vi fick till 67 minuter löpning i stället för de planerade 45, så det var en ganska la
Lustigt.. Jag sprang också vilse idag med Xena när vi var ute i Tyresta Nationalpark för första gången.. =) Men det är ingen liten ö, så jag blev lite mer stressad!! =) Vi fick till 67 minuter löpning i stället för de planerade 45, så det var en ganska la
Quote from Funbeat user on 11 November 2007, 02:39Är inte det inte riktigt skönt att bli lite vilse?
Har insett att detta inte upplevs lika njutnigsfullt av alla personer 🙂
Är inte det inte riktigt skönt att bli lite vilse?
Har insett att detta inte upplevs lika njutnigsfullt av alla personer 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2007, 14:46nja, särskilt inte av mig som har världens sämsta lokalsinne! 😉 Men det beror ju helt på, är det bra väder och man har tid att va ute ett tag så är det bara trevligt. Dessutom blir det ju ofta i mitt fall underhållande historier man kan glädja omgivninge
nja, särskilt inte av mig som har världens sämsta lokalsinne! 😉 Men det beror ju helt på, är det bra väder och man har tid att va ute ett tag så är det bara trevligt. Dessutom blir det ju ofta i mitt fall underhållande historier man kan glädja omgivninge
Quote from Funbeat user on 11 November 2007, 17:42sprang vilse i somras när jag skulle ta en genväg hem, rätt var det var så var jag mitt inne i en hage med highland cattle...hua!
sprang vilse i somras när jag skulle ta en genväg hem, rätt var det var så var jag mitt inne i en hage med highland cattle...hua!
Quote from Funbeat user on 11 November 2007, 18:26Jag brukar springa utan glasögon och linser, så då brukar jag hamna fel emellanåt!
Min dummaste vilsespringening var på Bälingeberget utanför Lule. Det går makerade stigar upp och sedan runt uppe på toppen, men jag hittade inte stigen ner från toppen uta
Jag brukar springa utan glasögon och linser, så då brukar jag hamna fel emellanåt!
Min dummaste vilsespringening var på Bälingeberget utanför Lule. Det går makerade stigar upp och sedan runt uppe på toppen, men jag hittade inte stigen ner från toppen uta
Quote from Jan Lundquist on 11 November 2007, 18:41Skryt: jag har ovanligt bra lokalsinne så jag tror aldrig jag skulle kunna springa fel (H)
Skryt: jag har ovanligt bra lokalsinne så jag tror aldrig jag skulle kunna springa fel (H)
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 01:09vill också skryta med mitt utmärkta lokalsinne.
rom, bryssel och milano kan inte förvirra mig. dock är det två ställen jag alltid går villse. farsta (förort i stockholm) och malmö.
det är lögn i helvete för mig att komma rätt där.
dock gjorde det inget s
vill också skryta med mitt utmärkta lokalsinne.
rom, bryssel och milano kan inte förvirra mig. dock är det två ställen jag alltid går villse. farsta (förort i stockholm) och malmö.
det är lögn i helvete för mig att komma rätt där.
dock gjorde det inget s
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 12:11Jag brukar också alltid komma rätt - fast vara lite vilse emellan ibland 😉 men det tycker jag är rätt kul, lite extra livskänsla eller så.
Vi har flyttat så jag kan öva på at gå vilse en hel del, massor med nästan likadana hus på massor av små återvänds
Jag brukar också alltid komma rätt - fast vara lite vilse emellan ibland 😉 men det tycker jag är rätt kul, lite extra livskänsla eller så.
Vi har flyttat så jag kan öva på at gå vilse en hel del, massor med nästan likadana hus på massor av små återvänds
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 18:29De som aldrig vågar springa vilse, hittar aldrig de roligaste vägarna.
De som aldrig vågar springa vilse, hittar aldrig de roligaste vägarna.