Quote from Camilla Höög on 7 March 2012, 15:38Kan inte vinglandet på löpbandet bero på att blicken fästs för nära kroppen? T.ex. på kontrollerna till löpbandet eller en på TV.
När man kör bil så är det samma sak. Försök att köra rakt när du tittar strax framför bilen. Genom att titta långt fram på vä
Kan inte vinglandet på löpbandet bero på att blicken fästs för nära kroppen? T.ex. på kontrollerna till löpbandet eller en på TV.
När man kör bil så är det samma sak. Försök att köra rakt när du tittar strax framför bilen. Genom att titta långt fram på vä
Quote from Jonny Persson on 7 March 2012, 15:42Anders: Visst kan det vara så enkelt. Jag blev förvånad när jag såg att ingen påpekat det tidigare.
Anders: Visst kan det vara så enkelt. Jag blev förvånad när jag såg att ingen påpekat det tidigare.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 16:19Det var därför jag frågade om vinglandet endast var på löpbandet.
Jag brukar roa mig med att kolla in stilarna på de som springer på på mitt gym och jag har konstaterat att många springer långt fram på bandet och därför måste hålla upp händer och armar
Det var därför jag frågade om vinglandet endast var på löpbandet.
Jag brukar roa mig med att kolla in stilarna på de som springer på på mitt gym och jag har konstaterat att många springer långt fram på bandet och därför måste hålla upp händer och armar
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 18:20Håller med dig Backis....kanske ett löpbands-fenomen. Ut å kuta på "riktigt" å se om du vinglar då. De e ju inte så många roliga lopp på löpband förresten vad jag vet....förresten så vinglar vi väl alla en smula efter så där en fyra timmars kutande...en d
Håller med dig Backis....kanske ett löpbands-fenomen. Ut å kuta på "riktigt" å se om du vinglar då. De e ju inte så många roliga lopp på löpband förresten vad jag vet....förresten så vinglar vi väl alla en smula efter så där en fyra timmars kutande...en d
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 20:25Dåligt balanssinne bör jag inte ha, i övrigt har jag inga svårigheter med balansövningar. Jag vinglar både ute som inne, dock kan det mycket väl vara så att jag har blicken för nära på löpbandet.. och även när jag är ute o springer då jag gärna springer m
Dåligt balanssinne bör jag inte ha, i övrigt har jag inga svårigheter med balansövningar. Jag vinglar både ute som inne, dock kan det mycket väl vara så att jag har blicken för nära på löpbandet.. och även när jag är ute o springer då jag gärna springer m
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 23:11Var löpbandet rakt?
Den kanske var dragen som elljusspåret hemma.
Där har man dragit spåret efter en skrämd ekorre.Har man Parkinsson ska man nog inte skutta omkring på ett smalt löpband.
Var löpbandet rakt?
Den kanske var dragen som elljusspåret hemma.
Där har man dragit spåret efter en skrämd ekorre.
Har man Parkinsson ska man nog inte skutta omkring på ett smalt löpband.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 07:45Svårt o beskriva känslan. Det är som att springa på ett underlag som rör sig, benen vinglar. O nej, jag har inte Parkinsons.
Svårt o beskriva känslan. Det är som att springa på ett underlag som rör sig, benen vinglar. O nej, jag har inte Parkinsons.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 19:22Underlaget rör sig ju på löpbandet så den känslan är helt normal. 🙂
Underlaget rör sig ju på löpbandet så den känslan är helt normal. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 20:30Haha, jo att löpbandet rör sig har jag lagt märke till. Skulle kanske tillägga att jag pratade om slätt underlag.
Haha, jo att löpbandet rör sig har jag lagt märke till. Skulle kanske tillägga att jag pratade om slätt underlag.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:06Löpbandet är väldigt slätt tycker jag.... 😉
Nej flåt nu ska jag sluta tramsa. Kram på dej!
Löpbandet är väldigt slätt tycker jag.... 😉
Nej flåt nu ska jag sluta tramsa. Kram på dej!