Quote from Christer Berg on 18 September 2014, 00:03Just behovsmässigt innan jag har haft en chans att pröva så lutar jag väl mer åt trailskor eftersom jag ändå brukar springa en del i friluftsområdet. Några av spåren är riktiga motionsspår medans andra (och även småsträckor på övriga spår) är skogsspår, d
Just behovsmässigt innan jag har haft en chans att pröva så lutar jag väl mer åt trailskor eftersom jag ändå brukar springa en del i friluftsområdet. Några av spåren är riktiga motionsspår medans andra (och även småsträckor på övriga spår) är skogsspår, d
Quote from Funbeat user on 18 September 2014, 19:00Har använt Nike Pegasus sedan de kom på 80-talet. De är riktigt bra. Enda gången man egentligen behöver en sula med bett är om det är riktigt isigt. Då kan det vara bra med t.ex Icebug. Mina Icebug har jag har i många år, och de slits knappt då jag endast
Har använt Nike Pegasus sedan de kom på 80-talet. De är riktigt bra. Enda gången man egentligen behöver en sula med bett är om det är riktigt isigt. Då kan det vara bra med t.ex Icebug. Mina Icebug har jag har i många år, och de slits knappt då jag endast