Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 08:37Löpband funkar utmärkt för mig när det är intervaller eller kortare sträckor. Men att köra 1,5-2 tim på löpband.. det är mer plågsamt än att springa som bambi på hal is. Iaf för mig. Och jag är absolut ingen hardcorelöpare...
Löpband funkar utmärkt för mig när det är intervaller eller kortare sträckor. Men att köra 1,5-2 tim på löpband.. det är mer plågsamt än att springa som bambi på hal is. Iaf för mig. Och jag är absolut ingen hardcorelöpare...
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 08:46Matias, jag håller helt med dig. Även tillsynes mycket kalla -30C är helt ok under förutsättning att man klär sig rätt. För mig var händerna det som tog längst tid att hitta lösningen för, speciellt kallt blev det vid längdåkning. Löpning fungerar bra.
Matias, jag håller helt med dig. Även tillsynes mycket kalla -30C är helt ok under förutsättning att man klär sig rätt. För mig var händerna det som tog längst tid att hitta lösningen för, speciellt kallt blev det vid längdåkning. Löpning fungerar bra.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 08:46MoA, det kan jag hålla med om. Grymt tråkigt med längre än en timme på rullband. Men i bland har man inget val...Jag har gjort 3-4 långpass på bandet när vädret inte medgav löpning eller jag hade brandvakten. Tror det längsta var 27km och för att lätta up
MoA, det kan jag hålla med om. Grymt tråkigt med längre än en timme på rullband. Men i bland har man inget val...Jag har gjort 3-4 långpass på bandet när vädret inte medgav löpning eller jag hade brandvakten. Tror det längsta var 27km och för att lätta up
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 08:47Har man riktig vinter med snö och is på alla vägar är det lättare än när det är som det ofta är här, allt emellan torr asfalt via blöt asfalt och slask till blankis och snötäckt is ... Kansker inte riktigt alla på en gång, men på flera ställen ligger det
Har man riktig vinter med snö och is på alla vägar är det lättare än när det är som det ofta är här, allt emellan torr asfalt via blöt asfalt och slask till blankis och snötäckt is ... Kansker inte riktigt alla på en gång, men på flera ställen ligger det
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 10:10@stefan.. då måste det vara en fantastiskt spännande film. Hujedamig annars! 27 km? Nätack.. Men vi får väl se, det slutar väl med att jag står där på bandet och travar till "die hard III"..
Hemska tanke! =)
@stefan.. då måste det vara en fantastiskt spännande film. Hujedamig annars! 27 km? Nätack.. Men vi får väl se, det slutar väl med att jag står där på bandet och travar till "die hard III"..
Hemska tanke! =)
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 21:00Skidor 🙂
Skidor 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 17:57Jag är mer hardcore i hjärnan än i min klena lekamen, jag sprang en mara på löpband men fryser och känner mig jätteynklig ute på vintern när det är kallt och halt.
Jag är mer hardcore i hjärnan än i min klena lekamen, jag sprang en mara på löpband men fryser och känner mig jätteynklig ute på vintern när det är kallt och halt.