Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 19:50Tomas Nilsson: Olika gummiblandningar är som natt och dag vintertid! (det gäller förstås gåskor också, vilket gör vissa "vinterkängor" helt fucking livsfarliga...) Bäst av de jag provat hittills är mina nuvarande Inov-8 X-Talon 212, som har ett väldigt mj
Tomas Nilsson: Olika gummiblandningar är som natt och dag vintertid! (det gäller förstås gåskor också, vilket gör vissa "vinterkängor" helt fucking livsfarliga...) Bäst av de jag provat hittills är mina nuvarande Inov-8 X-Talon 212, som har ett väldigt mj
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 20:24Håller inte med trådstartaren! Vinterlöparskor är toppen! Och då är jag INTE en prylnörd.
Håller inte med trådstartaren! Vinterlöparskor är toppen! Och då är jag INTE en prylnörd.
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 20:29Jag köpte en påse dubb förr 100:- från Pikmakarna och skruvade in i mina X-talon 212. Helt perfekt!! Dom känns säkra och hyffsat torra i snön och nu även på is. Gillar mina Fivefingers som tusan, men dom ligger fint i träningsväskan och väntar på varmare
Jag köpte en påse dubb förr 100:- från Pikmakarna och skruvade in i mina X-talon 212. Helt perfekt!! Dom känns säkra och hyffsat torra i snön och nu även på is. Gillar mina Fivefingers som tusan, men dom ligger fint i träningsväskan och väntar på varmare
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 22:16Vinterskor, vilka man nu än väljer, kan inte nog underskattas.
Imorgon har jag mina nyinköpta på:-)
Vinterskor, vilka man nu än väljer, kan inte nog underskattas.
Imorgon har jag mina nyinköpta på:-)
Quote from Elias Engqvist on 12 December 2010, 22:17Inga RIKTIGA TOMTAR heller - men minst ett TROLL!
Inga RIKTIGA TOMTAR heller - men minst ett TROLL!
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 00:01"Heldubbat", säger Du Anders. Hur många mm är dubbarna?
"Heldubbat", säger Du Anders. Hur många mm är dubbarna?
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 00:04Nu är det Lucia:D
Nu är det Lucia:D
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 06:54Vanliga löparskor har räckt för mig hittills i vinter. I vanliga fall är det max 2 ggr per år jag behöver dubbar eller dylikt.
Vanliga löparskor har räckt för mig hittills i vinter. I vanliga fall är det max 2 ggr per år jag behöver dubbar eller dylikt.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 17:39Tråden är nästan dubbande;)
Tråden är nästan dubbande;)
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 18:47Snarare dubiös. 😉
Snarare dubiös. 😉