Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 16:55"...om förutsättningarna är dom rätta"
Fast då behöver man ju inte några skor alls.
(Om förutsättningar är dom rätta så har man ju redan tränat upp sina fotsulor och bor ett land det det alltid är +20 och cykelbanorna gräsbelagda).
"...om förutsättningarna är dom rätta"
Fast då behöver man ju inte några skor alls.
(Om förutsättningar är dom rätta så har man ju redan tränat upp sina fotsulor och bor ett land det det alltid är +20 och cykelbanorna gräsbelagda).
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 17:09Antingen så gör man allt för att försöka missförstå, eller så försöker man göra en korrekt tolkning.. Det du påstår låter snarare som de perfekta förutsättningarna. Enligt min egen erfarenhet tycker jag iaf att ett par "vanliga" löparskor räckt bra i de f
Antingen så gör man allt för att försöka missförstå, eller så försöker man göra en korrekt tolkning.. Det du påstår låter snarare som de perfekta förutsättningarna. Enligt min egen erfarenhet tycker jag iaf att ett par "vanliga" löparskor räckt bra i de f
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 17:13Angående VFF, går det utmärkt att använda dem _100%_ av året..
(När man inte är barfota, så klart.)
Angående VFF, går det utmärkt att använda dem _100%_ av året..
(När man inte är barfota, så klart.)
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 17:17Sticker man ut hakan och påstår att vinterskor är "bluff bluff bluff" får man vara beredd på att ta en del kritik. Jag sprang med hemdubbade skor idag och utan dubb hade jag fått gå (istället för att springa) på vissa sträckor.
Sticker man ut hakan och påstår att vinterskor är "bluff bluff bluff" får man vara beredd på att ta en del kritik. Jag sprang med hemdubbade skor idag och utan dubb hade jag fått gå (istället för att springa) på vissa sträckor.
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 17:31Jag är lite inne på att skaffa vinterskor men vet inte om jag vill ha dubbat. Det blir ganska ofta mycket ren asfalt mellan de hala partierna. Och jag har inga större problem med ishalkan heller. Det är snö och slask som ger dåligt fäste med obefintligt f
Jag är lite inne på att skaffa vinterskor men vet inte om jag vill ha dubbat. Det blir ganska ofta mycket ren asfalt mellan de hala partierna. Och jag har inga större problem med ishalkan heller. Det är snö och slask som ger dåligt fäste med obefintligt f
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 17:38Sen är det detta med på vilka underlag man egentligen springer...
Sen är det detta med på vilka underlag man egentligen springer...
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 17:40Tomas: Icebugs finns utan dubbar, typ såna här:
http://www.icebug.se/Product.aspx?m=390
Tomas: Icebugs finns utan dubbar, typ såna här:
http://www.icebug.se/Product.aspx?m=390
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 17:55Dubblöst slår jag ett slag för Mudclaw, funkar bra i mjuk snö också.
Dubblöst slår jag ett slag för Mudclaw, funkar bra i mjuk snö också.
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 18:44Har samma sko som AB ovan men har bombat gummidobben med hårdmetalldubb. Då slits inte gummudobben ner då det råkar bli asfalt. Funkar perfekt på allt från asf via blankis till rent obanat snökaos.
Det enda underlaget jag hitills inte stött på denna vint
Har samma sko som AB ovan men har bombat gummidobben med hårdmetalldubb. Då slits inte gummudobben ner då det råkar bli asfalt. Funkar perfekt på allt från asf via blankis till rent obanat snökaos.
Det enda underlaget jag hitills inte stött på denna vint
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 19:06Hur som helst anser jag att SPIKAR ÄR BÄTTRE ÄN DUBBAR
(och då menar jag längre spikar)
sammantaget i på isiga, snöiga och blandissnöiga underlag:-)
Hur som helst anser jag att SPIKAR ÄR BÄTTRE ÄN DUBBAR
(och då menar jag längre spikar)
sammantaget i på isiga, snöiga och blandissnöiga underlag:-)