Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 20:00Jenny T. Hej förresten å kul att du frågar å samtidigt vill jag säga till alla FunBeatare att fråga för faan om det är något ni är osäkra på. Vi har väl alla varit nybörjare å osäkra någon gång och inget är för litet för att man ska kunna fråga om det. Du
Jenny T. Hej förresten å kul att du frågar å samtidigt vill jag säga till alla FunBeatare att fråga för faan om det är något ni är osäkra på. Vi har väl alla varit nybörjare å osäkra någon gång och inget är för litet för att man ska kunna fråga om det. Du
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 20:34Hej Kjell, jag förstår att man inte skall tvätta ansikte etc innan man springer i kyla men min erfarenhet är att om man inte tvättar sig på morgonen innan man springer i ett väldigt varmt klimat så orkar man inte alls lika mycket. Eller är det bara jag so
Hej Kjell, jag förstår att man inte skall tvätta ansikte etc innan man springer i kyla men min erfarenhet är att om man inte tvättar sig på morgonen innan man springer i ett väldigt varmt klimat så orkar man inte alls lika mycket. Eller är det bara jag so
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:16Hallå igen Jenny. Å framför allt jättekul för mig att för tionde gången i denna fantastiska tränings/tävlings/löpnings/må bra sajt kunna köra min gamla käpphäst: "Vi är alla olika...å en del är faktiskt ännu mera olika än andra...". Tror att jag aldrig me
Hallå igen Jenny. Å framför allt jättekul för mig att för tionde gången i denna fantastiska tränings/tävlings/löpnings/må bra sajt kunna köra min gamla käpphäst: "Vi är alla olika...å en del är faktiskt ännu mera olika än andra...". Tror att jag aldrig me
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:18Jag är finne och känner inte till något mösstrix. Berätta mer Kjell.
Jag är finne och känner inte till något mösstrix. Berätta mer Kjell.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:28Hallå där Belinda... Nehej du.! Den hemligheten (som många känner till) ska jag komma med när solen står som högst å det är typ +27 grader C (I skuggan..). Men du kan gärna berätta vad den finländska klubben heter som var över å kutade så mycket för en 15
Hallå där Belinda... Nehej du.! Den hemligheten (som många känner till) ska jag komma med när solen står som högst å det är typ +27 grader C (I skuggan..). Men du kan gärna berätta vad den finländska klubben heter som var över å kutade så mycket för en 15
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:31För 15-20 år sedan hade jag kortbyxor och skrubbsår på knäna 😀
För 15-20 år sedan hade jag kortbyxor och skrubbsår på knäna 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:49Kanske nån släkting vet?? Pappa kanske eller någon av hans åtta bröder...ja apropå Söder?! Kommer du på någon så fråga oxså om mösstrixet naturligtvis..hehe//Kjell.
Kanske nån släkting vet?? Pappa kanske eller någon av hans åtta bröder...ja apropå Söder?! Kommer du på någon så fråga oxså om mösstrixet naturligtvis..hehe//Kjell.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:57Vadå åtta syskon och söder? Jag heter förresten inte söder, jag bor på söder i eskilstuna. Har ett typiskt finnefterternamn 🙂
Vadå åtta syskon och söder? Jag heter förresten inte söder, jag bor på söder i eskilstuna. Har ett typiskt finnefterternamn 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 23:29Gullig unge på bilden förresten...typisk Lill-Belinda...hehe
Tja det finns mycket att säga om "vackra högröda" kvinnor samt rim och poesi när den tydligen är som sämst. Vitt runt munnen tyder på dålig cirkulation i dom finaste kärlen i ytterhuden och fram
Gullig unge på bilden förresten...typisk Lill-Belinda...hehe
Tja det finns mycket att säga om "vackra högröda" kvinnor samt rim och poesi när den tydligen är som sämst. Vitt runt munnen tyder på dålig cirkulation i dom finaste kärlen i ytterhuden och fram
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 23:43Visst är han söt (H:) Världens vackraste. Taskigt blodtryck. Kollade mitt nyligen, hade 120/80 vilket jag tycker är högt. Har legat lägre i undertryck men det har legat högre ett tag. Nåja, så länge det inte piper iväg så är jag inte orolig och fortsätter
Visst är han söt (H:) Världens vackraste. Taskigt blodtryck. Kollade mitt nyligen, hade 120/80 vilket jag tycker är högt. Har legat lägre i undertryck men det har legat högre ett tag. Nåja, så länge det inte piper iväg så är jag inte orolig och fortsätter