Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 18:44Jag har hört för väldigt längesen att det har med syreupptagningen att göra. Jag vet inte!?
Jag har hört för väldigt längesen att det har med syreupptagningen att göra. Jag vet inte!?
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 19:17Är nog snarare något slags omfördelning av blodcirkulationen till prioriterade områden.
Är nog snarare något slags omfördelning av blodcirkulationen till prioriterade områden.
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:26Ajdå, det var inte bra. Förkylningstider nu, nästan omöjligt att hålla sig frisk. Häng i Belinda, det ger sig snart! Bättre att vila ordentligt och bli ordentligt frisk än att fuska och försöka träna, då trillar man lätt dit igen... Krya på dig!
Ajdå, det var inte bra. Förkylningstider nu, nästan omöjligt att hålla sig frisk. Häng i Belinda, det ger sig snart! Bättre att vila ordentligt och bli ordentligt frisk än att fuska och försöka träna, då trillar man lätt dit igen... Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:30Tack för dina uppmuntrande ord. Har fått tagit en massa prover på vc nu för att kolla upp allt.
Tack för dina uppmuntrande ord. Har fått tagit en massa prover på vc nu för att kolla upp allt.