Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVita partier i ansiktet?
You need to log in to create posts and topics.

Kjell: Tror nog du minns rätt om Häjyt. Det finns en sån förening för motionslöpare - främst maratonlöpare i olika åldrar! De är verksamma på olika håll i Österbotten (där jag också bor).

Shyrre Yvonne...dom fanns alltså och var bara inte ett av mina många hjärnspöken. Det var i Strömmingsmaran i Söderhamn som jag kutade tillsammans med några för typ 15 år sedan. Dom flesta kutade lungt men höll banne mig farten in i mål.(Alla slog mig..?!

Mösstricket känner jag inte till - du måste lova att avslöja det!

Jag lovar - men då måste vi först ha sommar å typ +25 grader C i skuggan. Tror att många använder sig av det ovetandes av namn och ursprung....hehehe fast inte så konsekvent som jag lärde mig att göra det vid skitvarma lopp....å som jag kör med det nu typ

..kan det ha att göra med en nedkyld/blöt mössa månne?

Britta A står naturligtvis för Britta Ainstein...hehehe. Har du oxså kutat med killarna från Häjyt??? Du är mycket nära lösningen av gåtan men jag framhärdar att det är oväsentligt ref lösningen innan vi har +28 grader i skuggan....då ni??!!??.hehehehe. H

Belinda, jag vet inte om du tittat på svenska handbollslandslaget som spelat spännande matcher nyligen. Har du tittat så har du säkert sett att Kim Andersson uppvisar samma fenomen med vita partier tex runt munnen i ett övrigt rött ansikte. Som sagt det k

Ha, vad kul att höra att vi är ett helt gäng som får vita fläckar i ansiktet vid ansträngning! Jag är helt mörkröd/blålila i fejan efter ett rejält löppass, och får vita prickiga områden kring näsan/munnen och även i "skrattvecken" kring ögonen... Jag ser

Alla brås vi nog på våra fäder på ett å anat sätt...äfvenledes dotrina får väl oxså en släng av sleven. Synd om mig som har ett defekt färgseende å typ inte ser rött i ansiktena...typ om någon rodnar. Solbrända ser jag heller inte å är man riktigt djävla

Idag när jag kom in efter ett långpass där jag också sprungit närmare inpå hem än vanligt (bor på ett berg och brukar gå sista halva kilometern) var jag som väntat röd i ansiktet. Mindre väntat var dock att jag hade en massa vita fläckar också. Aldrig set