Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 14:11nu är jag hungrigare än någonsin
tack allihopa
nu är jag hungrigare än någonsin
tack allihopa
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 14:37Felpost.
Felpost.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 15:31Du kan laborera i Excelfilen Idealtider som du hittar på http://sites.google.com/site/raymondbergmark2/
Lägg in starttid och önskad totaltid och därefter planerade stopp. Om du snittar 26 km/h när du cyklar tar det 11:32 för själva cyklingen. För att ska
Du kan laborera i Excelfilen Idealtider som du hittar på http://sites.google.com/site/raymondbergmark2/
Lägg in starttid och önskad totaltid och därefter planerade stopp. Om du snittar 26 km/h när du cyklar tar det 11:32 för själva cyklingen. För att ska
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 15:49Instämmer med Raymond. Du har otroligt mycket att vinna på att cykla i klunga.
Försök att lära känna din kropp så pass väl att du vet vilken intensitet du orkar hålla under en längre period. Lita mer på intensiteten och känslan än på farten, för ibland
Instämmer med Raymond. Du har otroligt mycket att vinna på att cykla i klunga.
Försök att lära känna din kropp så pass väl att du vet vilken intensitet du orkar hålla under en längre period. Lita mer på intensiteten och känslan än på farten, för ibland
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 19:23+1 på Johan ovan...
Om du har pulsklocka, använd den under träningen så får du en indikation på vilken pulsnivå som är "evighetsnivå" och på vilken nivå du tar slut efter en timme, kan vara bra att känna till, då det är lätt hänt att både fart och puls r
+1 på Johan ovan...
Om du har pulsklocka, använd den under träningen så får du en indikation på vilken pulsnivå som är "evighetsnivå" och på vilken nivå du tar slut efter en timme, kan vara bra att känna till, då det är lätt hänt att både fart och puls r
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 19:47Jag skall också köra min första Vätternrunda. Siktar inte på någon speciell tid men önskar ändå ta mig runt hyffsat snabbt. Tränar just nu ganska mycket - cirka 5 dagar per vecka. Höjer tiden jag sitter på cykeln och räknar med att dubbla den träningstid
Jag skall också köra min första Vätternrunda. Siktar inte på någon speciell tid men önskar ändå ta mig runt hyffsat snabbt. Tränar just nu ganska mycket - cirka 5 dagar per vecka. Höjer tiden jag sitter på cykeln och räknar med att dubbla den träningstid
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 21:05Banan, smörgås, bulle, ...
Banan, smörgås, bulle, ...
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 21:26Hej BOB.
Du har fått en del bra tips redan och här komer då mina vid sidan om tips
"hur ska jag lägga upp taktiken???"
Detta är lätt. Du ska satsa på så få stopp som möjligt och gärna bara ett, men två är ok, det också. Tre, där går gränsen, tycker jag
Hej BOB.
Du har fått en del bra tips redan och här komer då mina vid sidan om tips
"hur ska jag lägga upp taktiken???"
Detta är lätt. Du ska satsa på så få stopp som möjligt och gärna bara ett, men två är ok, det också. Tre, där går gränsen, tycker jag
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 21:29Per Y: Ät inget på VR som du inte testat under rätt VR-liknande förhållanden först. Motala är inte platsen att köpa energikakor du aldrig har ätit innan även om priset verkar bra.
Per Y: Ät inget på VR som du inte testat under rätt VR-liknande förhållanden först. Motala är inte platsen att köpa energikakor du aldrig har ätit innan även om priset verkar bra.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 21:47Undra om man skall ta och försöka utnyttja Garmin connect länken (http://connect.garmin.com/activity/61596651) till att försöka sig på att simulera rundan på sin Taxc Flow trainer.
Slänga in rundan som Street view i Google Maps och sedan på något sätt li
Undra om man skall ta och försöka utnyttja Garmin connect länken (http://connect.garmin.com/activity/61596651) till att försöka sig på att simulera rundan på sin Taxc Flow trainer.
Slänga in rundan som Street view i Google Maps och sedan på något sätt li