Quote from Funbeat user on 21 March 2014, 13:32Blir det möjligen någon Ursvik Xtreme-serie i år? Någon här som vet?
Blir det möjligen någon Ursvik Xtreme-serie i år? Någon här som vet?
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 18:03Klippt och klistrat från deras gästbok.
Ursvik XTreme Trail blir namnet. Första loppet 22/4 sedan 6/5, 20/5, 10/6, 17/6, 12/8, 26/8 och finalen blir 9/9.
Sprang den för många år sen sist.
Funkade det likadant förra året?
50kr kontant, man får en nummerl
Klippt och klistrat från deras gästbok.
Ursvik XTreme Trail blir namnet. Första loppet 22/4 sedan 6/5, 20/5, 10/6, 17/6, 12/8, 26/8 och finalen blir 9/9.
Sprang den för många år sen sist.
Funkade det likadant förra året?
50kr kontant, man får en nummerl
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 20:32Har för mig att det var lite dyrare förra året (eller om det var året innan jag sprang..).
Ganska lerigt på en del ställen idag, men med lite skogsutflykter på sidan av spåret så gick det att hålla leran under anklarna 🙂
Har för mig att det var lite dyrare förra året (eller om det var året innan jag sprang..).
Ganska lerigt på en del ställen idag, men med lite skogsutflykter på sidan av spåret så gick det att hålla leran under anklarna 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 22:28Hur fungerar det den tävlingen? Hur många måste man springa för att få springa finalen?
Hur fungerar det den tävlingen? Hur många måste man springa för att få springa finalen?
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 22:30Fem av sju va?
Fem av sju va?
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 23:17http://www.sik.org/idrottonline/xtreme13/Extreme_inbjudan_2013.pdf
Förra årets inbjudan.
Har inte sett någon för årets. Bör väl vara ganska lika förutom datumen.
http://www.sik.org/idrottonline/xtreme13/Extreme_inbjudan_2013.pdf
Förra årets inbjudan.
Har inte sett någon för årets. Bör väl vara ganska lika förutom datumen.
Quote from Funbeat user on 23 March 2014, 23:38Tackar!
Verkar ju skitkul som tisdags göra!!
/C
Tackar!
Verkar ju skitkul som tisdags göra!!
/C
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 00:55Intervallstart och 15 km xtreme är en klassiker och en härlig institution i löpsverige och unik;)
Intervallstart och 15 km xtreme är en klassiker och en härlig institution i löpsverige och unik;)
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 11:02De har ju dragit om banan lite, bort från leråkern (ängarna). Det är bara en del på ängen som kan vara lika blöt som förut om regn kommer. Lerigt kan det iofs vara på stora delar av banan iaf 🙂
Tillbaka på 50kr är bra, då kommer jag springa i år igen.
De har ju dragit om banan lite, bort från leråkern (ängarna). Det är bara en del på ängen som kan vara lika blöt som förut om regn kommer. Lerigt kan det iofs vara på stora delar av banan iaf 🙂
Tillbaka på 50kr är bra, då kommer jag springa i år igen.
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 19:19Såg att det kostade 100 kr förra året, är det säkert det är 50 i år?
/C
Såg att det kostade 100 kr förra året, är det säkert det är 50 i år?
/C