Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 21:59Nu är det rätt blött i hela Ursvik så så räkna med sliriga spår i största allmänhet. Terrängsula hjälper, men metall-dobbar behövs inte riktigt än.
Nu är det rätt blött i hela Ursvik så så räkna med sliriga spår i största allmänhet. Terrängsula hjälper, men metall-dobbar behövs inte riktigt än.
Quote from Funbeat user on 30 December 2013, 09:51Är det fortfarande slaskigt i Ursvik?
Är det fortfarande slaskigt i Ursvik?
Quote from Funbeat user on 30 December 2013, 21:07Endast bitvis geggigt idag. Helt ok alltså. Solen gjorde gott där idag!
Endast bitvis geggigt idag. Helt ok alltså. Solen gjorde gott där idag!
Quote from Funbeat user on 30 December 2013, 21:46Nice, då vet jag vart jag är på väg härnäst 🙂
Nice, då vet jag vart jag är på väg härnäst 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 20:32Någon som har färsk rapport? Skidspår bortregnade o fritt fram?
Någon som har färsk rapport? Skidspår bortregnade o fritt fram?
Quote from Funbeat user on 9 February 2014, 21:34Ja det är fritt fram! gjorde en "all-in" igår 🙂
Ja det är fritt fram! gjorde en "all-in" igår 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 06:39Hårt och fint, endast lite lerigt. Snön e väck.
Hårt och fint, endast lite lerigt. Snön e väck.
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 14:00Härligt, tack för info! Vintern kan känna sig fett besegrad!
Härligt, tack för info! Vintern kan känna sig fett besegrad!
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 22:36Någon som varit ute på sistone? Läste med fasa på SMHI att det skulle komma snö i storstan (är tillfälligt i vackra Skåne), mer gegga?
Någon som varit ute på sistone? Läste med fasa på SMHI att det skulle komma snö i storstan (är tillfälligt i vackra Skåne), mer gegga?
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 22:45Kommit mycket snö.....
Kommit mycket snö.....