Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningxtreme-rundan Ursvik, status
You need to log in to create posts and topics.

Nu var det ett tag sen eftersom jag inte är i Sthlm så ofta längre men just för att springa dom där sista km-arna svänger man ju tvärt till höger det kan väl vara lite svårt att se då man börjar bli trött?!

nja, att missa skylten för nya sträckningen måste man nog vara väääääldigt trött för, det är ju på en raksträcka och STOR skylt 🙂 Däremot kanske det kan vara lite körigt längst upp på backen vid 4km, och äver en tvär (ologisk) högersväng vid toppen av en

Nu var det kanske länge sen men där gick faktiskt spåret rakt fram förr i tiden...men är det en STOR skylt där nu så kanske det är ok?!

Det är en ganska stor skylt iaf 🙂 Men kan ju förstå att man kan missa den om man är van med gamla sträckningen (jag har aldrig sprungit den).

Det är raksträcka där skylten står och det står Extremen, ny sträckning (eller ngt liknande) med stora bokstäver. Inte ens jag skulle missa den skylten och det säger mycket om dess tydlighet. 🙂

Den måste ha kommit till senaste året väl? Kan inte minnas nån sån!

Hur menar du nu Christer? Den nya dragningen är ju från i år, så även skylten om densamma.

Det är lite lurigt på vissa sträckor när det är mörkt, då det saknas reflexer på vissa delar, framförallt på den nya sträckningen på slutet.
Håller med om att den nya sträckningen på slutet är riktigt kul, men det var svåååårt att få upp någon fart där i

Ja både dragningen och skylten är ny.

Aha, det kanske är något nytt som jag inte känner till då!