Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Varför inte få välja antal dagar frittBy Funbeat user
Jag skulle vilja kunna ha min topplista mer dag för dag, så gjorde jag förut dvs skrev in dagens datum och vips hade jag topplistan för så många dagar som gått denna kalendermånad men nu kan jag bara kika 7 dagar bakåt som minst. Varför är det så? Lite tr
4 Answers · 344 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Tröja med tryckBy Urban Nilsson
Efter årets S:t Erikslopp uppkom förfrågan om att fixa FunBeat-tröjor, se initial diskusison på http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=15152 Flyttar diskussionen hit istället. Lite summering (ej hela citat utan ihopklippt) vad olika per
 · 
193 Answers · 13,029 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ny grupp: 10 kg lättare! - igenBy Funbeat user
Välkomna flickor och pojkar! Det här är andra omgången för alla som vill gå ner 10 kg eller mer, eller mindre på 20 veckor. Det är lättare att göra det tillsammans! Vi stöttar och peppar varann på väg mot gemensamt mål - ett sundare och lättare jag! Sikt
6 Answers · 324 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ny grupp: SjälvvårdBy Camilla Höög
Självvård passar bra på en sida om hälsa. Att ta hand om sig själv känns bra och viktigare för hur du blir bemött än vikt. Den här gruppen är menad för sådant som inte passar i tränings eller matgrupper.
1 Answer · 369 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
PlaneringBy Camilla Maunu
tjena,,är ny på sidan och gillar den grymt mkt=)..men jag kan inte knåpa mig fram till hur jag planerar träningen,,får inte till det,,vart är sidan där jag kan planera min träning tacksam för snabba svar,,krikke
9 Answers · 321 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ny grupp - HundarBy Funbeat user
För alla som saknat en grupp att diskutera Hundar i finns nu en. Välkommen 🙂 http://www.funbeat.se/life/groups/overview.asp?GroupID=993
2 Answers · 420 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
FunBeat på FaceBookBy Ebba Johansson
Jag har med Olles godkännande startat en grupp för FunBeat:are som är med på FaceBook. Alla som vågar och vill får vara med. Det är bara att söka efter "funbeat" så hittar ni gruppen.
 · 
33 Answers · 1,800 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Markera alla lästaBy Funbeat user
Ibland är det inga trådar, eller bara 1-4 i en lång lista, men kryssar man för "markera alla" och sedan avkryssar de man vill läsa så försvinner ändå alla. En knapp så att alla markeras och man sedan kan avkryssa så bara de trådar man vill läsa är kvar v
5 Answers · 410 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kalendermånad i kalendern?By Funbeat user
Hej, Jag skulle vilja ha ett val till i kalendern "Denna månad" (eller än hellre alla månader för innevarande år) så jag kunde få upp bara den aktuella månaden. Särskilt nu när sidan blir så lång om man har långa kommentarer. Jag planerar min träning måna
 · 
20 Answers · 1,232 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Målskapande ...By Camilla Höög
Jag skulle vilja ha en funktion för att kunna bara välja bort bara några aktiviteter som inte räknas in i ett mål. Sedan kom jag på att om jag markerar allt, trycker på kontroll och klickar på de som ska bort så fungerar det iaf, men när man ska läsa målb
 · 
10 Answers · 1,148 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Felmeddelande...By Funbeat user
Varje gång jag laddar en ny sida på funbeat sedan uppdateringen (utom de allra första sidorna jag laddade, då fungerade det bra) får jag det här felmeddelandet från firefox: #API-nyckeln för Google Maps som används för den här webbplatsen registrerades fö
1 Answer · 364 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Diagram + ej genomförda passBy Funbeat user
Upptäckte precis att om man väljer att se sin träning i diagramform så räknas även de ej genomförda passen in. Är det bara jag som tycker att det känns helt fel? Borde inte diagrammen visa statistik över den träning man faktiskt genomfört? Det är ju en s
2 Answers · 317 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Sökning av nya rundor = Nästan omöjligtBy Funbeat user
Har problem att hitta bland alla nya rundor, på kartan blir det trots bästa inzomning på många ställen bara en stor klump av rundor och sökningen i listan är nästan omöjlig med tanke på att namnen inte alltid kan kopplas ihop med orten. Vore det inte bra
7 Answers · 337 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Blockera...By Camilla Höög
Hej, jag undrar om man kan blockera folk från att läsa ens träningsdagbok.
2 Answers · 322 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Planera träning för hela gruppenBy mårten jansson
Hej från en ny funbeatanvändare, jag har skapat en grupp för mina träningskompisar på funbeat. Kan man planera träning för alla i hela gruppen, så att den kommer ut i allas kalendrar som planerad träning? Hälsningar, Olle
2 Answers · 304 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Färgen på målstapeln - jag ser röttBy Camilla Höög
En sak som jag skulle vilja ändra på är stapeln som visar hur många procent av mitt mål jag nått. Den är röd ända tills jag nått 100% och jag tycker inte den borde bli röd förrän jag verkligen misslyckats med att nå målet. Fram tills dess kan den va vilke
9 Answers · 342 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Registrera träning och "sträcka" rutanBy Funbeat user
Hej! Då jag är ny användare kanske jag har missat detta, men när man registrerar t ex ett löppass och under avancerat väljer en befintlig runda (med uträknat längd) borde inte "sträcka" automatiskt fyllas i - eller missar jag något? Fin site förresten :
2 Answers · 309 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kom och prova en tuff sport för tjejer By Funbeat user
Är du sugen på en ny utmaning och bor i Örebrotrakten. KOM OCH PROVA SOFTBOLL, den kvinnliga varianten av baseboll. Kolla in vår hemsida för mer information www.kif-eagles.com
7 Answers · 326 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Rullgardinsmenyn "Mina grupper"By Funbeat user
Vill man bara läsa och kommentera de inlägg som görs fungerar den böjda pilen utmärkt, men om man ofta vill gå till olika grupper man är medlem i är det bökigt. Om rullgardinsmenyn "Mina grupper" fanns på alla sidor någonstans, behövde man inte klicka p
8 Answers · 330 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Fet stil i träningskalendern.By Funbeat user
Det vore kul om passet man skriver in är i fetstil så att det inte flyter i i själva kommentaren. Framför allt om man kört mer än ett pass under dagen. Är det nog som förstår vad jag menar???
7 Answers · 309 ViewsLast post: 18 years ago · Guest