Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Målen syns inte i kalendern!By Funbeat user
Har jag helt missat ngt nu? Mitt mål, hur många gånger jag tränat i veckan efter mitt mål står inte med i kalendern längre! Har sett det denna veckan men trodde det var ngn bug el nåt, men det kommer inte tillbaka! Det var ju skitbra att se hur många trän
 · 
14 Answers · 1,008 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Exportera träningsdata till excelBy Camilla Höög
Hej, det går ju som sagt att importera träningsdata från excel till funbeat, om den är korrekt formatterad. Men går det inte exportera data från funbeat till excel. Då skulle man inte behöva oroa sig över felaktig formattering och man kan utan problem for
2 Answers · 570 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Problem med att skapa nya träningsrundorBy Funbeat user
Har haft stora problem med att skapa nya träningsrundor senaste 2 veckorna. Förut gick det helt problemfritt men nu verkar verkar min webläsare knasa ur om jag zoomar in/ut eller panorerar. Är det någon annan som har liknande problem eller ligger problem
 · 
20 Answers · 1,393 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Listan över "olästa diskussioner"By Panama B
Om man har många olästa inlägg i en grupp och bara är intresserad av ett eller två hade det varit bra att kunna kryssa i rutan för själva gruppen (den som gör att alla blir markerade) och sedan "avmarkera" just de diskussionerna man vill läsa. Gör man så
5 Answers · 334 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Har ni också knas just nu?By Funbeat user
Det enda jag kommer åt just nu är den allmänna startsidan och inläggen. Någon mer som har knas?
2 Answers · 322 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Antal olästa, bugg?By mårten jansson
Jag undrar om jag hittat en liten grej eller? Säg att jag har 8 olästa inlägg. Jag läser i gruppen i löpning. Så ser jag en "intressant" person och går in på dennes sida. Då visas 0 olästa längst uppe i det blå fältet. Trots att jag nyss hade 8 olästa. O
9 Answers · 361 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Utveckling av bloggen...By mårten jansson
Skulle vara kul att få med foto eller bilder i bloggen... En bild säger mer än tusen ord och det kan ju vara rätt kul att få in en bild på sina inliens, skor eller träningspryttlar eller övningar osv... Dessutom saknar jag formattering i texten för blogga
2 Answers · 342 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Bifoga redan inmatad rundaBy Panama B
Ibland så vill jag ha med en runda i flera inlägg i diskussionsgrupperna men jag hittar inget sätt att lägga in rundan utan måste nu ta URL:en till den och stoppa in istället. Det är itne lika smidigt som att få rundan i inlägget. Går det att fixa så att
1 Answer · 326 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Stöd fö iCalBy Funbeat user
Det vore superballt om det gick att exportera träningskalendar till iCal (det är ett standard format). På så sätt skulle man kunna prenumera på den från t.ex. google calendar och framföralt från iCal eller outlook och sen synca därifrån till mobilen! "Bl
1 Answer · 335 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Snitthastighet per vecka i kalendernBy mårten jansson
Jag tycker det hade varit toppen med att få se snitthastigheten per vecka på de träningspass som har avstånd inmatat. Nu finns det summerat under kalendern för alla träningar som är synliga, men jag tycker det hade varit bra att också ha det som en lite
 · 
13 Answers · 1,014 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ej genomförda pass står som genomfördaBy Funbeat user
Den senaste veckan har mina planerade pass blivit inskrivna som geomförda utan att jag själv varit inne och uppdaterat dem. Nån mer som råkat ut för det?
 · 
13 Answers · 992 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Procent i kalendernBy Funbeat user
Tidigare har man ju i kollumnen längst till höger kunnat se antal minuter och procenten av målet (om man har veckomål), men nu är det borta. Varför??
 · 
11 Answers · 1,059 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
TävlingarBy Panama B
Hur lägger jag till en ny grupp så att jag kan lägga till nya tävlingar? Lika tävlingsnamn, skulle behöva lägga till lite nya namn också. Samt träningstyper (fast där finns ju övrigt i alla fall) M.v.h. Conny
9 Answers · 0 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Registera träningBy Funbeat user
Jag får fel varje gång jag registrerar träning idag? Fler som har samma problem? EDIT: Nu ser jag att träningen registreras, det är det att det blir fel på man laddar kalendern som gör att man får felmeddelande då man försöker registrera träning...
9 Answers · 345 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
problem med att rita runda...By Funbeat user
när jag ska rita en ny runda händer det inget när jag försöker klicka på startstället för rundan... Markören ser ut som ett plus, och jag tycker att det borde gå, men inget händer. Vad gör jag för fel?!?!
8 Answers · 357 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Missing: rundaBy Funbeat user
Ritade upp en ny runda igår, sparade och skulle registrera löpning på den när den inte fanns med i listan. Klickade bakåt tillbaka till den, sparade igen och försökte på nytt. Fortfarande ingen runda. Tänkte att det kanske tar en stund att uppdatera, men
2 Answers · 347 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Träningskompisar.....By Funbeat user
tycker jag funkar lite halvfrusterande - kartan alltså. Knöligt att se när nya tillkommit och så detta zoomande in och ut. Blir så trött. Kunde man inte lösa det på något annat sätt? Eller fler alternativ; En sökfunktion (i text) på de som finns i vilken
 · 
13 Answers · 1,045 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Karta ej möjlig att bifoga - felmeddelandeBy Funbeat user
Jag har 3 gånge försökt lägga ut en cykelrutt under "cykelrundor". 3 gånge fick jag felmeddelande. 3 inlägg skapades trods felmeddelande (det fattade jag ju inte tills det var för sent så klart...), men ingen av dem med en karta... 5 min senare la jag upp
4 Answers · 343 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Varför är tid nödvändig?By Funbeat user
Det är inte alltid jag mäter träningstiden. Ibland är det inte motiverat, ibland glömmer jag och ibland vill jag nöja mig med sträckan. Tycker inte om att behöva hitta på en siffra då. 🙁
 · 
21 Answers · 1,391 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Reuse of map wanted 😉By Fredrik Närenfors
Finns det något sätt att länka externt till kartorna typ http://www.funbeat.se/life/tracks/shownonav.aspx?id=116524 känns som sakler och ting har ändrats!?!? Jag har börjat rita kartor på funbeat som jag länkar till från ex. Flickr http://www.flickr.co
8 Answers · 404 ViewsLast post: 18 years ago · Guest