Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
TopicsLast post
Träninga schemaBy Lotta Lindström
tänkte på en sak i da.. när ja satt och lade in mina pass som ja ska göra för nästan vecka.. finns de inte så man kan skriva upp flera veckor sammtidigt så när ja skriver för tex v18 så kan ja klicka på någonting som gör att vecka 19 blir samma sak om
4 Answers · 395 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
tänkte på en sak i da.. när ja satt och lade in mina pass som ja ska göra för nästan vecka.. finns de inte så man kan skriva upp flera veckor sammtidigt så när ja skriver för tex v18 så kan ja klicka på någonting som gör att vecka 19 blir samma sak om
4 Answers · 395 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Varför har den gröna vågräta stapeln två nyanser av grönt?By Funbeat user
Jag undrar en sak... den där listan med personer och hur mycke man tränat har ju en grön vågrät stapel efter varje namn, en del av stapeln är mörkgrön å en del ljus...varför? Vad betyder det?!
5 Answers · 329 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag undrar en sak... den där listan med personer och hur mycke man tränat har ju en grön vågrät stapel efter varje namn, en del av stapeln är mörkgrön å en del ljus...varför? Vad betyder det?!
5 Answers · 329 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
se vem som besöker en?By Urban Nilsson
En funktion där mn kan se vilka som besöker en skulle vara lite skoj, 😀 kankse det redan finns en sån eller nån som redan har efterlyst det tidigare?
9 Answers · 365 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
En funktion där mn kan se vilka som besöker en skulle vara lite skoj, 😀 kankse det redan finns en sån eller nån som redan har efterlyst det tidigare?
9 Answers · 365 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
träningsdiagrammetBy Funbeat user
hej, jag är ny och dum (hahahah) staplarna förstår jag, men vad betyder det blå fältet bakom?
· 11 Answers · 1,080 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
hej, jag är ny och dum (hahahah) staplarna förstår jag, men vad betyder det blå fältet bakom?
· 11 Answers · 1,080 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Svara på en diskussion.....By Funbeat user
och ÄNDÅ se föregående inlägg, hade jag gillat. Ofta svarar man på något och då måste man ha två fönster öppna för att se och skriva.
3 Answers · 362 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
och ÄNDÅ se föregående inlägg, hade jag gillat. Ofta svarar man på något och då måste man ha två fönster öppna för att se och skriva.
3 Answers · 362 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Vilken funktion är bäst?By Christer Heinbäck
Jag tränar mer än någonsin pga FunBeat. För mig är det topplistan och den lilla blå grafen som gör tricket. Visst tränade jag målmedvetet innan också men nu har jag fler anledningar som drar. Vilka funktioner tycker ni har hjälpt er i träningen mest?
· 23 Answers · 1,408 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag tränar mer än någonsin pga FunBeat. För mig är det topplistan och den lilla blå grafen som gör tricket. Visst tränade jag målmedvetet innan också men nu har jag fler anledningar som drar. Vilka funktioner tycker ni har hjälpt er i träningen mest?
· 23 Answers · 1,408 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Nästa olästa inläggBy Funbeat user
Olle, Det vore suvve om man när man klickade "nästa olästa" verkligen kom till nästa olästa, att det ankaret som håller rätt på mitt sista olästa kommer upp direkt utan att jag behöver klicka dit när jag kommer in på sidan. Jag skulle också vilja att m
8 Answers · 365 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Olle, Det vore suvve om man när man klickade "nästa olästa" verkligen kom till nästa olästa, att det ankaret som håller rätt på mitt sista olästa kommer upp direkt utan att jag behöver klicka dit när jag kommer in på sidan. Jag skulle också vilja att m
8 Answers · 365 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Hur hittar man medlemmar?By mårten jansson
Kan man söka på medlemmar någonstans?
2 Answers · 356 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kan man söka på medlemmar någonstans?
2 Answers · 356 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Olika topp-listor?By Joakim Nilsson
Kan man ha olika topplistor? Jag är ju med i en grupp här och jag skulle vilja ha den gruppen i en egen topplista och så ha andra på en annan topplista. Går det?
· 11 Answers · 1,076 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kan man ha olika topplistor? Jag är ju med i en grupp här och jag skulle vilja ha den gruppen i en egen topplista och så ha andra på en annan topplista. Går det?
· 11 Answers · 1,076 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Snart dags för exportera karta till GPS-data??By Funbeat user
Vore inte helt fel ... särskilt cykelturer typ Sverigeleden känns lite bökig att hitta....
2 Answers · 498 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Vore inte helt fel ... särskilt cykelturer typ Sverigeleden känns lite bökig att hitta....
2 Answers · 498 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
StigningBy ellen olsson
Vart kan man kolla stigningar någonstans utan att ha höjdmätare?
3 Answers · 379 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Vart kan man kolla stigningar någonstans utan att ha höjdmätare?
3 Answers · 379 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
ta bort trådarBy Camilla Höög
ja funderar om de finns nå sätt att ta bort trådar som man själv har gjort.. för ja kan tycka att de finns allt för många trådar igång sammtidigt som inte används. eler är de bara ja som tycker det..
· 50 Answers · 4,187 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
ja funderar om de finns nå sätt att ta bort trådar som man själv har gjort.. för ja kan tycka att de finns allt för många trådar igång sammtidigt som inte används. eler är de bara ja som tycker det..
· 50 Answers · 4,187 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Regga fettprocent, vikt, mått, mmBy Funbeat user
Jag skulle vilja ha en funktion som man kan regga sin fettprocent, vikt och sina mått(t.ex över arm**cm..osv. Nått för oss som gillar bygga muskler:).
8 Answers · 343 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag skulle vilja ha en funktion som man kan regga sin fettprocent, vikt och sina mått(t.ex över arm**cm..osv. Nått för oss som gillar bygga muskler:).
8 Answers · 343 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
CykelrundorBy Therese Woodhill
Finns det något sätt att utveckla denna fantastiska funktion. Vad jag efterlysa är ett sätt att lägga in kommentarer i själva kartan. En Flagga som man kan vila hakorsen på som visa meddelanden typ "jobbig backe i 1 km" eller "bra fikastopp" eller "grusvä
8 Answers · 423 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Finns det något sätt att utveckla denna fantastiska funktion. Vad jag efterlysa är ett sätt att lägga in kommentarer i själva kartan. En Flagga som man kan vila hakorsen på som visa meddelanden typ "jobbig backe i 1 km" eller "bra fikastopp" eller "grusvä
8 Answers · 423 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Radera, skickadeBy Catharina Brattlin
Kan man radera skickade privatmeddelanden? De börjar bli så många...
4 Answers · 345 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Kan man radera skickade privatmeddelanden? De börjar bli så många...
4 Answers · 345 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
SjögestadsrundanBy Funbeat user
motvind vs medvind
4 Answers · 339 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
motvind vs medvind
4 Answers · 339 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
TopplistaBy Funbeat user
Hejsan, Hur gör man en topplista för gruppens medlemmar, som syns på gruppens översiktssida?
· 14 Answers · 1,324 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hejsan, Hur gör man en topplista för gruppens medlemmar, som syns på gruppens översiktssida?
· 14 Answers · 1,324 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Personlig bildBy Funbeat user
ja har skalat av en bild som är på 25,4 kb men när ja lägger upp bilden på funbeat händer de ingenting.. men om ja tar bilder som finns så fungerar det.. hur ska ja göra
· 12 Answers · 1,232 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
ja har skalat av en bild som är på 25,4 kb men när ja lägger upp bilden på funbeat händer de ingenting.. men om ja tar bilder som finns så fungerar det.. hur ska ja göra
· 12 Answers · 1,232 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Lägga in punkter på kartanBy Lotta Lindström
Finns den funktionen? Annars är det mitt önskemål.(tänk på att jag fyller snart år humhum;)) Jag menar att man ska kunna lägga in punkter och text kopplat till dessa. T.ex här är en backe, mm. Kanske är en väldigt krånglig och stor sak....?
3 Answers · 399 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Finns den funktionen? Annars är det mitt önskemål.(tänk på att jag fyller snart år humhum;)) Jag menar att man ska kunna lägga in punkter och text kopplat till dessa. T.ex här är en backe, mm. Kanske är en väldigt krånglig och stor sak....?
3 Answers · 399 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Byta personlig bild?By Funbeat user
Jag försökte byta min personliga bild, men blir inte av med den gamla. Nån som vet hur man gör?
4 Answers · 358 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag försökte byta min personliga bild, men blir inte av med den gamla. Nån som vet hur man gör?
4 Answers · 358 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest