Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
TopicsLast post
TODO verktyg på web:en - som påminner via MSN eller Skype...By Funbeat user
Hittade en cool task lista på web:en http://www.rememberthemilk.com/ Lägger man upp sin att göra Lista så kan man få en påminnelse via SMS, EMail eller MSN eller Skype meddelande vilket var en bra grej.... Tänkte på planerad träning i Funbeat att den sk
4 Answers · 457 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hittade en cool task lista på web:en http://www.rememberthemilk.com/ Lägger man upp sin att göra Lista så kan man få en påminnelse via SMS, EMail eller MSN eller Skype meddelande vilket var en bra grej.... Tänkte på planerad träning i Funbeat att den sk
4 Answers · 457 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
CitatBy Camilla Höög
Citat funktionen saknar jag. På flashback har dom en som jag tycker är bra.
· 11 Answers · 1,146 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Citat funktionen saknar jag. På flashback har dom en som jag tycker är bra.
· 11 Answers · 1,146 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
SökfunktionBy Camilla Höög
Jag efterlyser en sökfunktion i diskussionforumen
3 Answers · 664 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag efterlyser en sökfunktion i diskussionforumen
3 Answers · 664 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Hjälp med att gruppera träningstyperBy Magnus Gelang
Det är på gång lite funktioner som baseras på grupper av träningstyper, tex så att alla olika typer av löpning ligger under ett namn, eller alla typer av gruppträningar etc. Grupperingarna kommer snart att användas till lite olika saker, vill dock inte av
· 26 Answers · 1,391 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Det är på gång lite funktioner som baseras på grupper av träningstyper, tex så att alla olika typer av löpning ligger under ett namn, eller alla typer av gruppträningar etc. Grupperingarna kommer snart att användas till lite olika saker, vill dock inte av
· 26 Answers · 1,391 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Fel fel fel...By Camilla Höög
Hur tar man bort ett inlägg?
2 Answers · 374 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hur tar man bort ett inlägg?
2 Answers · 374 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Kan inte se rundornaBy Camilla Höög
När jag ska kolla de rundor som någon har lagt in ser jag dem inte. Jag ser bara kartan men ingen runda 🙁 Varför???????
4 Answers · 464 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
När jag ska kolla de rundor som någon har lagt in ser jag dem inte. Jag ser bara kartan men ingen runda 🙁 Varför???????
4 Answers · 464 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Ta bort aktivitet i gruppen?By Camilla Höög
Hej jag testade bara att lägga till en aktivitet i gruppen för att se hur det funkade. Men jag kan inte ta bort den nu? hur gör man?
5 Answers · 378 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hej jag testade bara att lägga till en aktivitet i gruppen för att se hur det funkade. Men jag kan inte ta bort den nu? hur gör man?
5 Answers · 378 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Visa de senaste 30 dgr med början 1.a i månaden (Topplistan)By Emma Sjöberg
Det är lite svårt att jämföra min träning med andra i min topplista eftersom de registrerade sig på funbeat vid olika datum. Vad jag förstår visas träning för de senaste 30 dagarna men eftersom de senaste 30 dagarna är beroende av när man började registre
4 Answers · 381 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Det är lite svårt att jämföra min träning med andra i min topplista eftersom de registrerade sig på funbeat vid olika datum. Vad jag förstår visas träning för de senaste 30 dagarna men eftersom de senaste 30 dagarna är beroende av när man började registre
4 Answers · 381 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Automatisk sträcka när man lägger in träning på rundaBy Panama B
Skulle det vara möjligt att automatiskt få in sträckan när man lägger in träning på en egen runda? Nu kollar jag alltid rundans längd innan jag registrerar träningen, annars får jag inte med längden även om jag markerar vilken av mina rundor jag har träna
2 Answers · 345 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Skulle det vara möjligt att automatiskt få in sträckan när man lägger in träning på en egen runda? Nu kollar jag alltid rundans längd innan jag registrerar träningen, annars får jag inte med längden även om jag markerar vilken av mina rundor jag har träna
2 Answers · 345 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Hittar inte "jympa"By Funbeat user
Jag hittar inte "jympa" på listan över aktiviteter... Har den tagits bort???
· 22 Answers · 1,565 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag hittar inte "jympa" på listan över aktiviteter... Har den tagits bort???
· 22 Answers · 1,565 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Piggelin meets YouTubeBy Lena O
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=105002 Vore lite kul att kunna lägga in objekt som är YouTube filmer... 3 Answers · 503 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=105002 Vore lite kul att kunna lägga in objekt som är YouTube filmer... 3 Answers · 503 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Räkna inte in korta pass i målenBy Panama B
Jag önskar en funktion där man kan välja att inte räkna med korta pass i målen. Jag har ett mål där jag ska träna tre pass i veckan. Men samtidigt försöker jag gå en liten promenad varje lunch. Eftersom min lunch är så kort hinner jag oftast bara med 10
· 10 Answers · 1,257 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag önskar en funktion där man kan välja att inte räkna med korta pass i målen. Jag har ett mål där jag ska träna tre pass i veckan. Men samtidigt försöker jag gå en liten promenad varje lunch. Eftersom min lunch är så kort hinner jag oftast bara med 10
· 10 Answers · 1,257 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Privata kartorBy Fredrik Närenfors
Ibland tror jag att andra inte vill se min kartor. Kan jag spara dem så att andra inte kan ta del av dem?
7 Answers · 361 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Ibland tror jag att andra inte vill se min kartor. Kan jag spara dem så att andra inte kan ta del av dem?
7 Answers · 361 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Veckomål i email utskickBy Magnus Gelang
Jag undrar om någon kan tipsa mig om jag kan välja vilken dag som jag vill skicka ut e-postutskicket. Som det är nu så skickas detta ut jag tror det är tisdagar kl 8:00 kan jag ändra detta. Det jag vill komma åt är att jag skulle vilja presentera uppfölj
3 Answers · 380 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Jag undrar om någon kan tipsa mig om jag kan välja vilken dag som jag vill skicka ut e-postutskicket. Som det är nu så skickas detta ut jag tror det är tisdagar kl 8:00 kan jag ändra detta. Det jag vill komma åt är att jag skulle vilja presentera uppfölj
3 Answers · 380 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
problem med kartornaBy Camilla Höög
sen ett tag nu kan jag inte se kartorna längre! Varken när det gäller att lägga in nya rundor eller kolla var folk bor. Det blir bara en grå ruta och så ser man knapparna (map etc) och zoomverktyget. Vad kan detta bero på???
3 Answers · 367 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
sen ett tag nu kan jag inte se kartorna längre! Varken när det gäller att lägga in nya rundor eller kolla var folk bor. Det blir bara en grå ruta och så ser man knapparna (map etc) och zoomverktyget. Vad kan detta bero på???
3 Answers · 367 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
vibrationsträning.By Funbeat user
Hej...jag undrar om det är någon som kans tala om för mig varför jag inte får vibrationsträning med i "cirkeln" med tårtbitar ?? som visar vad man tränar för något?? Allt annat kommer in...men inte just det??
7 Answers · 373 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hej...jag undrar om det är någon som kans tala om för mig varför jag inte får vibrationsträning med i "cirkeln" med tårtbitar ?? som visar vad man tränar för något?? Allt annat kommer in...men inte just det??
7 Answers · 373 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Var är procenten?By Funbeat user
När jag tittar på min träning i kalendern så har jag tappat procenten för vecka 13 (ja min v 13 startar idag söndag) och för v.12 och 11. Längre bakåt har jag med procenten. Var är procenten för dessa veckor?? Jag vill ha tillbaka procenten *saknar*.
9 Answers · 400 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
När jag tittar på min träning i kalendern så har jag tappat procenten för vecka 13 (ja min v 13 startar idag söndag) och för v.12 och 11. Längre bakåt har jag med procenten. Var är procenten för dessa veckor?? Jag vill ha tillbaka procenten *saknar*.
9 Answers · 400 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
bugg i reg av träningspass?By Lena O
Hej, Nyss registrerade jag ett träningspass för igår (trainingid=454208), men på "senaste aktiviteter" står denna träning som idag. Även under "mina kompisars träning idag/igår" står denna träning under "idag".... en bugg? Eller räknas inte ny dag vid mi
6 Answers · 347 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hej, Nyss registrerade jag ett träningspass för igår (trainingid=454208), men på "senaste aktiviteter" står denna träning som idag. Även under "mina kompisars träning idag/igår" står denna träning under "idag".... en bugg? Eller räknas inte ny dag vid mi
6 Answers · 347 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Nollställa staplarna...???By Funbeat user
Om man ska utmana en kompis , kan man nollställa staplarna då? blir ju tokigt om man inte börjar samtidigt...?????eller hur funkar det?
7 Answers · 374 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Om man ska utmana en kompis , kan man nollställa staplarna då? blir ju tokigt om man inte börjar samtidigt...?????eller hur funkar det?
7 Answers · 374 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest
Visa alla mina träningsrundor på en karta...By Therese Woodhill
På www.sssk.se kan vi som medlemmar se alla turer gjorda som har matats in mha GPS track på en karta. Vore inte helt fel att kunna se en karta med turerna (hela pathen) som man själv gjort och kanske kunna välja en viss aktivitets typ etc. etc. etc. Bil
6 Answers · 409 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
På www.sssk.se kan vi som medlemmar se alla turer gjorda som har matats in mha GPS track på en karta. Vore inte helt fel att kunna se en karta med turerna (hela pathen) som man själv gjort och kanske kunna välja en viss aktivitets typ etc. etc. etc. Bil
6 Answers · 409 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
18 years ago
Guest
Guest