Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat
You need to log in to create posts and topics.

TopicsLast post
Vad i hela fridens ..?By Camilla Höög
Nu har ju-jutsu bytt stavning till den felaktiva och förvrängda anglofierade varianten som introducerades för 100 år sen och som den breda majoriteten frångick under 80-talet. Varför? Det har ju inte stavats så sen 70-talet!?!
 · 
10 Answers · 1,146 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Lägga till träningskompisarBy Funbeat user
Har problem att lägga till träningskompisar på min sida. Jag kan söka upp min stad och hitta användare som jag vill lägga till, men jag kommer inte längre än så. För det är väl sen så att jag kan se på min sida vad dessa har gjort? Är det någon som vet h
3 Answers · 387 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
När tävlingar är genomförda.By Funbeat user
Finns funktionen att man kan se på något ställe hur det gick för de som var med i tävlingen förutom att gå in på varje person som var med i tävlingen och se på deras sida? Det är alltid spännade att se hur det gick för de som var med i tävlingarna. Det
6 Answers · 368 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
online???By Jan Lundquist
Hej, jag undrar om det inte går att lägga in så att man ser vilka som är online härinne?? // carina
 · 
35 Answers · 2,568 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hur ta bort olästa diskussionsinlägg?By Fredrik Närenfors
Hur tar man bort olästa diskussionsinlägg på effektivaste sätt? Har 1212 st olästa och känner inte för att ha kvar alla... >Camilla
2 Answers · 355 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Mina tränignstimmar har fått spader!By Funbeat user
På "Min startsida" är mina träningstimmar fyrdubblade! I rutan längst upp till vänster är varje pass skrivet fyra gånger och i topplistan är det också ett fyrdubblat värde. Går jag däremot in i min kalender ser allt rätt ut. Någon mer som råkat ut för det
6 Answers · 369 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Utmana kompisBy Emma Sjöberg
Är det bara jag som har problem att utmana folk? Kan inte utmana någon alls f n 🙁
 · 
21 Answers · 1,870 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Min / Km?By Fredrik Närenfors
Hej är det någon där ute som vet hur man räknar ut Min / Km? /Andreas
5 Answers · 382 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Hur skriver man ut träningskalendern?By Camilla Höög
Hur gör man? Man kan ju importera träning till kalendern, men kan man exportera? Jag är ute efter att skriva ut den, så att man kan kolla lite lättare (är en pappersmänniska :D).
1 Answer · 384 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Flytta runda från löprundor till cykelrundor?By Fredrik Nilsson
Det blev lite fel när jag skapade en ny runda, skälvklart skulle den ligga under cykelrundor och inte under löprundor... Här är adressen til tråden om det skulle behövas: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=102743
7 Answers · 387 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Flaggade trådarBy Panama B
Hur hittar jag igen trådar/inlägg som jag har flaggmarkerat ?? Jag vet att jag gjort det ett par gånger då jag inte haft tid att läsa det som jag tyckte verkat intressant eller att jag inte orkat följa upp nån bifogad länk. Att behöva gå igenom alla tråd
3 Answers · 390 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Det skrivs om It-konsult bakom framgångsrik träningssajtBy Lena Bjerlöw
Guess who 🙂 http://it24.idg.se/2.2275/1.99235
 · 
33 Answers · 1,843 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Önskemål i kartfunktionenBy ellen olsson
Här kommer några önskemål kopplade till kartfunktionen som för övrigt är grymt bra. Men det det förhindrar ju inte att den kan förbättras. Ofta är det ju så att man har 5-10 rundor som har två eller tre olika varianter på start och målgång men som varier
 · 
13 Answers · 1,094 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
"alla dagar" i kalendernBy Funbeat user
Vad är det som har hänt när man väljer "alla dagar" egentligen? Tidigare visade det alla dagar man har registreat träning på, nu visar det bara denna veckan...?
1 Answer · 371 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Stapelfärgerna _nästan_ inom målet?By Funbeat user
Tror någon föreslagit det här förut, men jag tycker det vore trevligt om staplarna skiftade färg till gult när man var inom 10% (eller 5%, men ngt) från uppsatt mål? Vore det inte?
7 Answers · 354 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Flera mål i träningskalendern?By Funbeat user
Jag undrar om det går att få måluppföljningen av flera mål i träningskalendern. Jag har flera veckomål, men bara det som står överst syns i träningskalendern.
7 Answers · 350 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Önskemål om avmarkeringBy Funbeat user
Önskemål till olle. Att man skall på något sätt kunna avmarkera en tråd i en grupp så att denna ej syns i listan av nya diskussionsinlägg. Vissa trådar i en grupp är ju inte alltid intressanta. Visst man kan välja att klicka i den som läst och sedan vara
5 Answers · 383 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Byta administratör för en gruppBy Funbeat user
Jag har inte lyckats hitta någon funktion för att byta gruppadministratör. Varför jag frågar är för att administratören för gruppen "Multisport" är inaktiv (inget rapporterat sedan juli 2006) och det skulle vara bra om det var någon aktiv som håller i de
5 Answers · 368 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Registrerad aktivitet ej i kalenderBy mårten jansson
Den här veckans aktiviteter har ej kommit i n i kalendern. Lite irriterande då jag nu inte vet om jag har registrerat måndagens aktivitet eller ej. Kanske kan ses om man listar aktiviteterna? Men ser att iaf gårdagens inte är med i kalendern
 · 
10 Answers · 1,086 ViewsLast post: 18 years ago · Guest
Olika resultat?By Lotta Lindström
På min topplista saknas det 117 minuter för en av mina utmanarkompisar. Hennes resultat överenstämmer inte med resultatet på min topplista. Hur kan det bli så?
3 Answers · 367 ViewsLast post: 18 years ago · Guest