Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 13:38Hur kunde ni gissa att min mor är bland de som är bekymrad om min hälsa? 🙂
Känns som jag har ert fulla stöd i all fall. Det känns bra. Lite jobbigt att man ska behöva ha dåligt samvete för att man sticker ut på en träningsrunda.
Hur kunde ni gissa att min mor är bland de som är bekymrad om min hälsa? 🙂
Känns som jag har ert fulla stöd i all fall. Det känns bra. Lite jobbigt att man ska behöva ha dåligt samvete för att man sticker ut på en träningsrunda.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 13:43eliten har kanske lite fina piller som gör att återhämtningen går snabbare (#)
eliten har kanske lite fina piller som gör att återhämtningen går snabbare (#)
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 13:44Träna på bara! Jag får dåligt samvete om jag INTE tränar minst 4 timmar i veckan. Börjar klättrar på väggarna
Träna på bara! Jag får dåligt samvete om jag INTE tränar minst 4 timmar i veckan. Börjar klättrar på väggarna
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:04Anders C, jag tror de flesta får sådana där kommentarer ibland.
Jag har försökt övertyga folk om att det är lika rofyllt att springa sakta som att promenera, i alla fall om du är van vid att springa, men hittills tror jag inte att en enda person har trot
Anders C, jag tror de flesta får sådana där kommentarer ibland.
Jag har försökt övertyga folk om att det är lika rofyllt att springa sakta som att promenera, i alla fall om du är van vid att springa, men hittills tror jag inte att en enda person har trot
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:13Anders: Mitt tips för att göra lilla mammas liv lite lugnare är att du inte berättar varje gång du ska ut och träna. Det man inte vet.... osv. 🙂 Om hon nu ändå inte vill förstå.....
Anders: Mitt tips för att göra lilla mammas liv lite lugnare är att du inte berättar varje gång du ska ut och träna. Det man inte vet.... osv. 🙂 Om hon nu ändå inte vill förstå.....
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:20Anders,
Visst har jag också fått sådana kommentarer ibland. Ofta är det från personer som inte har/vill ha träning i sitt liv och då kan man ju bjuda på en " Näe, det är möjligt..." så att det lugnar deras egen oro lite. En variant jag kör är "Man måste
Anders,
Visst har jag också fått sådana kommentarer ibland. Ofta är det från personer som inte har/vill ha träning i sitt liv och då kan man ju bjuda på en " Näe, det är möjligt..." så att det lugnar deras egen oro lite. En variant jag kör är "Man måste
Quote from Urban Nilsson on 17 November 2008, 14:22Jag hävdar att jag bara tränar en dag i veckan. Där emellan springer jag ju bara.
Jag hävdar att jag bara tränar en dag i veckan. Där emellan springer jag ju bara.
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:31Jag vet precis vad du menar!! Och jag får höra precis samma saker! Grejen är den att alla har vi olika intressen och olika prioteringar i livet! Dra med mammsen ut på en liten runda eller nåt:D
Jag vet precis vad du menar!! Och jag får höra precis samma saker! Grejen är den att alla har vi olika intressen och olika prioteringar i livet! Dra med mammsen ut på en liten runda eller nåt:D
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:34Ja precis, imorgon ska jag inte träna. Jag ska bara gå på morgonspinning. 😀
Nä men, jag hävdar att det är folks avundsjuka och egna dåliga samvete som får dem att säga att det inte skulle vara hälsosamt att träna så mycket. Intalar de sig att det säker
Ja precis, imorgon ska jag inte träna. Jag ska bara gå på morgonspinning. 😀
Nä men, jag hävdar att det är folks avundsjuka och egna dåliga samvete som får dem att säga att det inte skulle vara hälsosamt att träna så mycket. Intalar de sig att det säker
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 14:53De som känner mig vet att jag tränar och har vant sig,
De som inte känner mig skiter jag i vad de tycker
De som känner mig vet att jag tränar och har vant sig,
De som inte känner mig skiter jag i vad de tycker