Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 10:57kanin hoppning!! nja jag har lite ont i knäna (H)
kanin hoppning!! nja jag har lite ont i knäna (H)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 11:28På tal om kostnader och kaninhoppning: bunny-hopp kan spara in en slant då och då. Bättre att hoppa över potthål och höga brunnslock än att dundra rakt in i dom och riskera en punka eller vurpa.
På tal om kostnader och kaninhoppning: bunny-hopp kan spara in en slant då och då. Bättre att hoppa över potthål och höga brunnslock än att dundra rakt in i dom och riskera en punka eller vurpa.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 12:10Åberg // Så här: http://www.nanok.com/cn/
Åberg // Så här: http://www.nanok.com/cn/
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 13:41Sen måste man lägga friskhet på intäcktsidan och kaloriförbrukning på minussidan...Se det som alternativt nöje...vad hade jag gjort annars...genrellt tror jag att allt i allt så tjänar du på att cykla 😀
Sen måste man lägga friskhet på intäcktsidan och kaloriförbrukning på minussidan...Se det som alternativt nöje...vad hade jag gjort annars...genrellt tror jag att allt i allt så tjänar du på att cykla 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 13:42Största kostnaden är inte cykeln, däck, kedjor, etc ....
Det är fikat 😉
Fika, roliga tävlingar, Mallis resor mm. - det är det som kostar.
Jag lägger hellre pengarna på upplevelserna än nya cyklar.
En pendlarhoj brukar bli slutstation för de gamla delar
Största kostnaden är inte cykeln, däck, kedjor, etc ....
Det är fikat 😉
Fika, roliga tävlingar, Mallis resor mm. - det är det som kostar.
Jag lägger hellre pengarna på upplevelserna än nya cyklar.
En pendlarhoj brukar bli slutstation för de gamla delar
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:16Hej på er.
"Har du inte avverkat en cykel också?"
Jo rå, det har jag. En krasch för en sådär 30-35 papp var det. Men det är inte medräknat. Ramen för 15900:- bara den.
"Men då cyklar du mer än 2x3 mil om dagen antar jag?"
Nja det vet jag inte ca 15-
Hej på er.
"Har du inte avverkat en cykel också?"
Jo rå, det har jag. En krasch för en sådär 30-35 papp var det. Men det är inte medräknat. Ramen för 15900:- bara den.
"Men då cyklar du mer än 2x3 mil om dagen antar jag?"
Nja det vet jag inte ca 15-
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:58Enligt skatteverket kostar det 250:- om året att pendla cykelledes.
Enligt skatteverket kostar det 250:- om året att pendla cykelledes.
Quote from ellen olsson on 6 May 2009, 23:05Nincompoops!
Nincompoops!
Quote from Jonas Täng on 7 May 2009, 11:38tvåhundrafemti kronor om året? Vilken schablon har de då utgått ifrån kan man undra...
tvåhundrafemti kronor om året? Vilken schablon har de då utgått ifrån kan man undra...
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 12:00Ska man va riktigt petig borde väl skatteverket anse att det kostar 8250 kronor per år att cykelpendla, eftersom avdrag endast medges för den del av utgifterna som överstiger 8000 kronor.
Fast visst är det märkligt att det inte ska gå att få lite skattel
Ska man va riktigt petig borde väl skatteverket anse att det kostar 8250 kronor per år att cykelpendla, eftersom avdrag endast medges för den del av utgifterna som överstiger 8000 kronor.
Fast visst är det märkligt att det inte ska gå att få lite skattel