Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:01Zimbabwe söker kreaktiva entreprenörer nu när Mugabe har jobbigt.
Zimbabwe söker kreaktiva entreprenörer nu när Mugabe har jobbigt.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:29Fredrik N:
Hur man än vänder och vrider på det så måste man i vissa val anpassa sig till vad andra vill, det är helt omöjligt att leva hela sitt liv utan att göra det.De flesta vill att vi ska betala skatt och därför gör vi det. Vi vill också ha en repr
Fredrik N:
Hur man än vänder och vrider på det så måste man i vissa val anpassa sig till vad andra vill, det är helt omöjligt att leva hela sitt liv utan att göra det.
De flesta vill att vi ska betala skatt och därför gör vi det. Vi vill också ha en repr
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:42"Så i demokratins namn kan man rättfärdiga allt.
Det är fegt, det är ryggradslöst att inte stå för att liv inte ska vara tillgängliga för majoritetsbeslut (oavsett regering).
Så åter till det märkliga, att vi låter våra liv vara tillgängliga för andras g
"Så i demokratins namn kan man rättfärdiga allt.
Det är fegt, det är ryggradslöst att inte stå för att liv inte ska vara tillgängliga för majoritetsbeslut (oavsett regering).
Så åter till det märkliga, att vi låter våra liv vara tillgängliga för andras g
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:55Hmm Kul utveckling på min frågeställning
😉
Hmm Kul utveckling på min frågeställning
😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 16:09Jag har ingenting emot demokratin men jobbar för att stärka den så att de ni allt mindre grad ger sig på enskildas liv. Det är grunden i human moral.
Stefan missar det ganska centrala i att den egna friheten inte får gå ut över andra.
Jag propagerar för
Jag har ingenting emot demokratin men jobbar för att stärka den så att de ni allt mindre grad ger sig på enskildas liv. Det är grunden i human moral.
Stefan missar det ganska centrala i att den egna friheten inte får gå ut över andra.
Jag propagerar för
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 16:10Om vi nu lämmnar politiken och går tillbaks tíll ämnet , vad är det för kostnad ?
Om vi nu lämmnar politiken och går tillbaks tíll ämnet , vad är det för kostnad ?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 16:30Hej Roland.
Jag tror att jag skrev så här i första inlägget och vad jag vet har det inte ändrat sig.
"Nu när jag gör ett snabbt överslag så blir det ca 3-4kr milen och då är inte fräcka fräna bra att ha med i det, bara vård och slitage."
Vänligen
P.
Hej Roland.
Jag tror att jag skrev så här i första inlägget och vad jag vet har det inte ändrat sig.
"Nu när jag gör ett snabbt överslag så blir det ca 3-4kr milen och då är inte fräcka fräna bra att ha med i det, bara vård och slitage."
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 16:31Ny racer eller gammal...Värdeminskningen är enorm första året!
Ny racer eller gammal...Värdeminskningen är enorm första året!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 16:47Om cykling kan man nog säga att det kan vara en väldigt kostsam sport. Men varje mil behöver inte kosta särskilt mycket alls.
Det finns nog år när mina mil kostat hundringar per styck och det finns år när den kostat enstaka kronor per mil. Skulle jag giss
Om cykling kan man nog säga att det kan vara en väldigt kostsam sport. Men varje mil behöver inte kosta särskilt mycket alls.
Det finns nog år när mina mil kostat hundringar per styck och det finns år när den kostat enstaka kronor per mil. Skulle jag giss
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 17:23Vet inte om man kan ta fram en generell siffra då den beror på vilka slitdelar man väljer och hur man väljer att underhålla och använda cykeln.
Det lättaste är att föra bok över sina utgifter och i efterhand räkna ut sin individuella kostnad per sträcka.
Vet inte om man kan ta fram en generell siffra då den beror på vilka slitdelar man väljer och hur man väljer att underhålla och använda cykeln.
Det lättaste är att föra bok över sina utgifter och i efterhand räkna ut sin individuella kostnad per sträcka.